  • 1. Data: 2002-01-03 15:19:45
    Temat: Kilka pytan odnosnie mBanku
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    Witam
    Jestesm zainteresowany zalozeniem konta w mBanku, ale mam kilka watpliwosci.
    Gdzie moge wplacac i wyplacac oszczednosci, czy jest jakis oddzial (w
    Gdansku)?
    Zastanawiam sie jak to wyglada w rzeczywistoaci.

    Z gory dzieki za udzielenie mi odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-01-03 15:30:41
    Temat: Re: Kilka pytan odnosnie mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Gdansku)?
    > Zastanawiam sie jak to wyglada w rzeczywistoaci.
    >
    > Z gory dzieki za udzielenie mi odpowiedzi.

    Nie ma oddzialu - bo to przeciez bank internetowy.
    dostep do konta via internet, telefon, komorka (czyli nie jest strikte
    internetowy ;) ale wirtualny tak - bo nie ma oddzialu.
    Wyplacac mozesz za pomoca karty w bankomacie lub przelewqu do innego banku.
    wplacac - z innego konta bankowego/poczta/bank.

    Reasumujac - nie potrzeba ci zadnego oddzialu bo i po co? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-03 15:31:14
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <P...@w...pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    jest jakis oddzial (w
    > Gdansku)?
    > Zastanawiam sie jak to wyglada w rzeczywistoaci.

    Ty się nie zastanawiaj, Ty czytaj grupę pbb ...
    ehh :-))
    Looknij na ten wątek, (jest ponizej ;)

    oraz na moją odpowiedź (są także inne tytuł
    "Wpłata do mBanku")

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-03 17:17:49
    Od: "radar" <m...@p...com>