  • 11. Data: 2002-01-03 22:18:34
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "Mariusz A. Jasiński" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3C34C9CE.7D71F55D@pro.onet.pl...

    > Musisz ich trochę zrozumić,
    > w tej chwili mają dwa systemy: zorbę (bz) i coś tam (wbk),
    > wdrażają trzeci - nowy - we wszystkicj oddziałach

    Pewnie, jako mgr inż. informatyki jestem dla nich pełen zrozumienia, że w
    systemach informatycznych zdarzają się błędy. Ale że ich się nie usuwa przez
    pół roku a tylko zwodzi klienta to jakoś mnie napawa odrazą...

    > nie ma sensu i czasu inwestować w stare systemy,
    > podejrzewam że wszystko się skupia na tym,
    > aby bzwbk24 wogóle uruchomić z nowym systemem,
    > a później dopiero będzie rozwój funkcji
    >
    > jednakże to nie usprawiedliwa tego że Zorba+BZWBK24
    > to jeden wielki %^%^&@#$%

    Tak sobie pomyślałem, może polecenie zapłaty uruchomić do płacenia za
    telefon (akurat Dialog wprowadził taką możliwość)? Wg cennika realizacja
    kosztuje złocisza, czyli raptem 50 gr więcej niż tani przelew (aż
    przecierałem oczy). W każdym razie lepsze od paru minut zmarnowanych na
    puszczenie przelewu i zaoszczędza nerwy na zastanawianiu się, czy wykonany
    przelew widziany w Internecie jest prawdziwy, czy to tylko fata morgana.
    Niech się operator żre z bankiem jak ten ostatni coś popierniczy - ja sobie
    będę cool guy ;-)

    Płaci ktoś w ten sposób rachunki w nieszczęsnym BZWBK, zwłaszcza mając
    konto pod Zorbą w byłym BZWBK? Czy można na tym sposobie płatności polegać?

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 12. Data: 2002-01-03 22:34:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Juraszczyk"
    <s...@j...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Płaci ktoś w ten sposób rachunki w nieszczęsnym
    BZWBK, zwłaszcza mając
    > konto pod Zorbą w byłym BZWBK? Czy można na tym

    Ciekawe czy tepsa umożliwia pz ?

    Sark

  • 13. Data: 2002-01-03 22:51:59
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > Płaci ktoś w ten sposób rachunki w nieszczęsnym BZWBK, zwłaszcza mając
    > konto pod Zorbą w byłym BZWBK? Czy można na tym sposobie płatności

    Ponad rok temu placilem rachunki z IDEI za pomoca zlecenia stalego (tak to
    sie nazywalo) - tzn. IDEA przesylala fakture do WBK, a bank placil. No i
    niestety raz bylo tak, ze bank nie dostal faktury, IDEA nie dostala kasy i
    chcieli mi zablokowac telefon. Sam musialem za tym biegac, lacznie z wizyta
    w salonie IDEI i zalatwieniu, ze wysla ponownie fakture do banku i zostawia
    notatke dla dzialu windykacji, zeby nie blokowac telefonu. Fakture wyslali,
    telefon zdarzyli zablokowac a notatki ktos w IDEI nie zauwazyl - od tego
    czasu mam telefon w innej sieci. Rachunki place sam przelewem z BZWBK -
    zawsze dochodza.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 14. Data: 2002-01-03 22:59:13
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Sark"
    > Ciekawe czy tepsa umożliwia pz ?

    właśnie od niedawna - kazałem im zastosować PZ ale na razie leci po staremu
    jak wykonają to was poinformuje
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-01-03 23:01:59
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    > Płaci ktoś w ten sposób rachunki w nieszczęsnym BZWBK, zwłaszcza mając
    > konto pod Zorbą w byłym BZWBK? Czy można na tym sposobie płatności
> [...]

    Ja robię ok. 5-6 przelewów miesięcznie od ponad roku i tylko raz były
    problemy z przelewem ale to było zaraz po fuzji i łączeniu systemów BZ24 i
    WBK24 - w sumie jestem zadowolony

    Grześ

  • 16. Data: 2002-01-03 23:07:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czasu mam telefon w innej sieci. Rachunki place sam przelewem z BZWBK -
    > zawsze dochodza.

    mnie wlasnie to samo sie zdarzylo - i moze z tego ten plecak???
    A wlasnie - czy czasem gdzies ktos nie pisal, ze teraz polecenie zaplaty ma
    2.5 zlotego kosztowaC?

  • 17. Data: 2002-01-03 23:08:04
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    w nowej tabeli prowizji (od 1.01.2002) jest 1 zł

    grześ

  • 18. Data: 2002-01-03 23:19:24
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl>

    > mnie wlasnie to samo sie zdarzylo - i moze z tego ten plecak???

    hmmm nie sadze....
    chociaz ja juz pewnie od tego banku nigdy nic nie dostane, poniewaz wygralem
    discman'a w konkursie z WBK do Meksyku czy cos takiego no i w sumie teraz
    inni niech cos maja od banku :-)

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 19. Data: 2002-01-04 00:00:50
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "Wookasch" <w...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > telefon zdarzyli zablokowac a notatki ktos w IDEI nie zauwazyl - od tego
    > czasu mam telefon w innej sieci. Rachunki place sam przelewem z BZWBK -

    Polecenie zapłaty (direct debit) to co innego niż zlecenie stałe. Jest
    'deczko' bardziej współczesne pod
    względem technicznym... No ale dzięki za info, mimo wszystko :-)

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 20. Data: 2002-01-04 00:03:15
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com
    "Grzes" <p...@k...net.pl> wrote in message
    > polegać?

    > Ja robię ok. 5-6 przelewów miesięcznie od ponad roku i tylko raz były
    > problemy z przelewem ale to było zaraz po fuzji i łączeniu systemów BZ24 i
    > WBK24 - w sumie jestem zadowolony

    Sam robisz te przelewy? Pytałem o polecenie zapłaty.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com