  • 1. Data: 2002-01-03 17:07:55
    Temat: Dokąd przenieść konto walutowe z BSK??
    Od: "Pawel" <p...@p...fm_nospam>

    Witam,
    W związku z nowymi prowizjami w BSK zastanawiam się dokąd można przenieść
    konta walutowe z BSK.

    Potrzebuję kont na które mozna wpłacać Euro i USD zamiast trzymać w domu lub
    chodzić do kantoru przy okazji każdego wyjazdu zagranicznego (czasem
    nagłego). Przelewy i inne "bajery" nie są potrzebne.
    Zależy mi na braku prowizji i "wysokim" oprocentowaniu (>1% dla Euro).

    Czy możecie coś polecić? Czy lepiej zostać w BSK i płacić 10zł miesięcznie?

    Pozdrawiam,
    Pawel.

  • 2. Data: 2002-01-03 17:20:41
    Temat: Re: Dokąd przenieść konto walutowe z BSK??
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...fm_nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zależy mi na braku prowizji i "wysokim" oprocentowaniu (>1% dla Euro).
    >
    > Czy możecie coś polecić? Czy lepiej zostać w BSK i płacić 10zł

    LG Petro jesli masz gdzie blisko oddzial (co moze nie byc takie proste w
    realizacji). Aktualnie zero oplat za prowadzenie i operacje, 0,8% usd oraz
    1,7% euro.

    mz

  • 3. Data: 2002-01-03 17:45:46
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Pawel"
    > Zależy mi na braku prowizji i "wysokim" oprocentowaniu (>1% dla Euro).
    >
    > Czy możecie coś polecić? Czy lepiej zostać w BSK i płacić 10zł
    miesięcznie?

    nordea bank polska - tylko z chodzeniem może być kiepsko bo maja malo
    oddzialow
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-03 19:30:20
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    A może BZWBK? Oprocentowanie rach. EUR 1,9% (kapitalizacja roczna odsetek),
    brak opłat za prowadzenie r-ku oraz za wypłatę środków.
    mac.

  • 5. Data: 2002-01-03 19:47:01
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > Zależy mi na braku prowizji i "wysokim" oprocentowaniu (>1% dla Euro).
    >
    > Czy możecie coś polecić? Czy lepiej zostać w BSK i płacić 10zł

    Jak masz to BPH, ale nie mam pojecia jakie jest oprocentowanie obecnie (choc
    mam u nich $ :)))
    Jak jezdzisz za granice - mozesz do takiego konta dostac VC dolarowa i masz
    o jedno przeliczenie mniej
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-01-04 07:00:24
    Temat: Odp: Dokąd przenieść konto walutowe z BSK??
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik MarekZ <m...@b...krakow.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a123t2$n6u$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]

    > realizacji). Aktualnie zero oplat za prowadzenie i operacje, 0,8% usd oraz

    Albo drugi "lodzki" bank - Bank Przemyslowy
    - prowadzenie 0,00zł
    - USD - a vista 1,25%, 1mc 1,5%
    - EUR - a vista 1,9%, 1mc 3,2%

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2002-01-04 09:15:58
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zależy mi na braku prowizji i "wysokim" oprocentowaniu (>1% dla Euro).
    >
    > Czy możecie coś polecić? Czy lepiej zostać w BSK i płacić 10zł

    ja zrobie chyba co innego - zlikwiduje rachunek osobisty w walucie bo bez
    sensu jest placenie prowizji i nie posiadanie zadnej funkcjonalnosci
    (zadnych przelewow, zadnych kart do rachunku etc). Przeniose natomiast
    walute na OKO w euro ktore jest wyzej oprocentowane i jak na razie bezplatne
    a tak samo mozna na nie wplacac i wyplacac w kasie wiec ma identyczna
    funkconalnosc jak rachunek osobisty w euro.

    D.