  • 1. Data: 2002-01-03 14:48:16
    Temat: Monitoring bankowy
    Od: "krystoforos" <k...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry
    Nie mam pewności czy to odpowiednia grupa ale mimo to spróbuję.
    Pozwolicie że się przedstawię nazywam się Krzysztof Stanek i jestem
    studentem bankowości aktualnie piszę pracę pt. "Dostosowanie produktów
    bankowych do wymogów UE" oraz "Monitoring bankowy" jeśli ktoś z Państwa
    posiada materiały odnośnie w/w tematów lub wie gdzie takowe można w sieci
    znaleźć byłbym szczerze zobowiązany za podesłanie adresów, a w szczególności
    za skany na ten temat z książek:
    1) Jaworski - Polskie banki w drodze do UE
    2) Otta - działalność kredytowa banku
    Gdyby ktoś posiadał takowe i był tak miły i mi je przesłał byłbym dozgonnie
    wdzięczny.
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W 2002 roku

    Krzysztof Stanek
    k...@w...pl