  • 1. Data: 2002-01-03 17:29:25
    Temat: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Przyjechalem sobie do Wawy - patrze - jakas przesylka na poczcie.
    Poszedlem - pani wydaje mi wielgachna koperte (relatywnie ;)
    Zdziwienie - bo na pieczatce widze dzial promocji BZWBK.
    Otwieram na miejscu, a tam....
    PLECAK :)

    zieloniutki, z logiem banku - fajniutki.

    Szkoda ze nie bylo w srodku kartki z jakiej to okazji - nie wiem czy
    dlatego, ze im sie raz cos zwalilo z poleceniem zaplaty za Idee - ale
    mysalem, ze to sprawka Ideii - i pisemko mailem wyslalem tam, WBK zostawilem
    w spokoju.

    Reasumujac bardzo milo z ich strony - maja u mnie wielkiego plusa!

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 2. Data: 2002-01-03 20:56:52
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Reasumujac bardzo milo z ich strony - maja u mnie wielkiego plusa!

    pewnie nastapila jakas pomylka
    lub wygrales jakis konkurs i zapomnieli cie o tym poinformowac
    dobrze znam ten bank

  • 3. Data: 2002-01-03 21:01:32
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

> [...]
    zostawilem
    > w spokoju.
    >
    > Reasumujac bardzo milo z ich strony - maja u mnie wielkiego plusa!

    He he, to może ja też plecak dostanę. Zrobiłem 2 tygodnie przelew z opłatą
    za telefon przez internet, wszystko fajnie, transakcja zrealizowana, 50gr
    pobrane, spoko. A wczoraj patrzę, a tu nagle stan rachunku zwiększa się o
    200 zł (żadnych operacji nie widać w międzyczasie). Oczywiście przelew nigdy
    się nie wykonał, co pewnie zobaczę na wydruku z oddziału za kilkanaście dni.
    Na wydruku z banku nie będzie ani transakcji, ani pobrania opłaty za
    przelew. Miałem już takie klocki z pół roku temu, gdy zlikwidowałem lokatę,
    pieniądze z niej były na koncie (widoczne w Internecie), puściłem z nich
    przelew, a po kilku dniach w internecie pojawił się debet, bo lokata dalej
    sobie była w moim oddziale i nigdy nie była zlikwidowana (!?!).

    Ludzie, ich system to jest ŚMIERDZĄCA KUPA a nie profesjonalny system
    bankowy. Jak mogą być w Internecie widoczne jako wykonane operacje, które
    nigdy nie doszły do skutku i nie ma ich odnotowanych na koncie w oddziale? W
    przypadku kont prowadzonych w oddziałach mających system Zorba (chyba
    większość byłego BZ), jeśli ktoś korzysta z Internetu to wszystko się kwasi
    i dzieją się cuda, o jakich się informatykom nie śniło. Np., mimo użerania
    przez pół roku, za grudzień znów nie widzę w Internecie operacji pobrania
    prowizji za prowadzenie konta i dopisania odsetek. Zgłaszałem im te problemy
    bodajże w kwietniu. I czasem było widać, ale najwyraźniej pier... się dalej.
    Ten internetowy system pisały i lepiły z Zorbą chyba kompletne półgłówki.
    Już nie wspomnę, że bodajże od maja, kiedy wprowadzili usługę internetową
    NIE DODALI do systemu NIC NOWEGO. Jedyną zmianą było z tego co pamiętam
    zwiększenie długości opisu przelewu.

    Jeszcze niedawno zostawiłem sobie to konto tylko do robienia przelewów, bo
    w mBanku nie ma i nie planują tokenów, ale ONO SIĘ DO NICZEGO NIE NADAJE.
    Zrobili mnie w ch... już któryś raz. Co z tego, że po ostatniej reklamacji
    oddali mi 1,5 zł karnych odsetek za ten debet i nawet 40 zł zwrócili za
    token (bo napisałem im, niech oddają kasę i go sobie wetkną w ... - ale
    nawet oddali kasę a token zostawili). Szkoda czasu na wysyłanie reklamacji i
    denerwowanie się. Za stracone przez nich nerwy powinni mi zapłacić chyba
    odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu...

    Więc jeśli o mnie chodzi, głęboko w d... sobie mogą swoje plecaki
    powsadzać. Wolę konto, na którym jak wyślę przelew i widać, że został
    zrealizowany to tak się stało, konto, na którym w Internecie widzę to samo,
    co na zestawieniu miesięcznym a nie albo dodane fikcyjne operacje albo brak
    niektórych 'rzeczywistych'.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 4. Data: 2002-01-03 21:07:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No ale co ja zrobie, ze z tego banku jestem calkiem zadowolony.
    Bylem w Pekao SA w PKO BP - i powiem szczerze - o wiele lepszy bank....

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 5. Data: 2002-01-03 21:10:08
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Bob wrote:

    > pewnie nastapila jakas pomylka
    > lub wygrales jakis konkurs i zapomnieli cie o tym poinformowac
    > dobrze znam ten bank

    :))))))))))))))))))))))))))))))))
    ale się uśmiałem

    MJ

  • 6. Data: 2002-01-03 21:14:54
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Szymon Juraszczyk wrote:

> [...]
    > nigdy nie doszły do skutku i nie ma ich odnotowanych na koncie w oddziale? W

    Musisz ich trochę zrozumić,
    w tej chwili mają dwa systemy: zorbę (bz) i coś tam (wbk),
    wdrażają trzeci - nowy - we wszystkicj oddziałach

    nie ma sensu i czasu inwestować w stare systemy,
    podejrzewam że wszystko się skupia na tym,
    aby bzwbk24 wogóle uruchomić z nowym systemem,
    a później dopiero będzie rozwój funkcji

    jednakże to nie usprawiedliwa tego że Zorba+BZWBK24
    to jeden wielki %^%^&@#$%

    MJ

    /===================================================
    =======\
    Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl
    m...@p...onet.pl http://www.ebanki.pl
    http://www.mja.w.pl
    \===================================================
    =======/

  • 7. Data: 2002-01-03 21:17:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jednakże to nie usprawiedliwa tego że Zorba+BZWBK24
    > to jeden wielki %^%^&@#$%

    a bedzie, bedzie fajnie :)WBK pracowal na irlandzkim systemie
    BZ chyba niema byc np. wzro podpisu - ze nie trzeba latac i sprawdzac itp.
    Juz w niektorych oddzialach podobno to funcjonuje...

  • 8. Data: 2002-01-03 21:36:38
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Już nie wspomnę, że bodajże od maja, kiedy wprowadzili usługę internetową
    > NIE DODALI do systemu NIC NOWEGO. Jedyną zmianą było z tego co pamiętam

    To wszystko prawda, co jest napisane powyżej (niestety). Zjawisko jest
    bardzo proste do wyjaśnienia. Po prostu Softbank nie dograł oprogramowania
    między sobą. Skutek jest taki, że transakcje wpadają do zbiorów dziennych
    już PO przetworzeniu danych. Operacja jest w zbiorze dziennym, transakcja
    widoczna jako zrealizowana i wszystko jest cacy, tylko że ten zbiór dzienny
    już nigdy więcej nie będzie przetworzony. Jedyny pewny sposób, to dzwonić do
    oddziału, gdzie ma się rachunek i upewniać się, że przelew poszedł. Aby mieć
    względną pewność proponuję wysyłać przelewy przez BZWBK24 (sic!) tak do
    15-tej, kiedy oddziały są jeszcze przed przetwarzaniem. Wtedy (prawie) na
    pewno się zrealizują. Prawdopodobnie problemy znikną po konwersji do ICBS-a.
    Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 9. Data: 2002-01-03 21:39:42
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    > a bedzie, bedzie fajnie :)WBK pracowal na irlandzkim systemie
    > BZ chyba niema byc np. wzro podpisu - ze nie trzeba latac i sprawdzac itp.
    > Juz w niektorych oddzialach podobno to funcjonuje...

    SEZAM w dawnych Oddziałach WBK nie jest irlandzkim systemem, tylko polskim -
    autorem jest firma Polsoft. Nowy system (ICBS) funkcjonuje już m.in. w
    Strzelinie. Wkrótce ma ruszyć w Oleśnicy.

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2002-01-03 22:03:26
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> wrote in message

> [...]
    ICBS-a.
    > Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).

    Taa, może kiedyś zacznie to normalnie działać - trzeba przeczekać, tylko
    jak długo jeszcze... Ostatecznie 3 złocisze/mies. to nie majątek, zresztą
    lepiej je trzymać, bo teraz już nie można załatwić tokena do szarego Konta24
    (kiedyś można go było za 40 zł dostać). Teraz niestety tokena dają tylko od
    Konta24 Plus wzwyż, a płacić 6 czy wręcz 12 zł/mies. za to, że
    oprocentowanie będzie 2,5% czy 4% zamiast 2% to już trzeba na głowę upaść
    (ja tam wolę >10% na koncie bez opłat...). Token to akurat jedyna rzecz u
    nich, dzięki której konta nie zamknąłem w cholerę pół roku temu. Szkoda
    tylko, że okazał się mało użyteczny - zjawisko 'fata morgana' przy
    przelewach źle wpływa na zdrowie.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com