  • 21. Data: 2021-05-04 17:59:38
    Temat: Re: mBank - Dla Twojego bezpieczeństwa, nie pozwolimy Ci...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 03 May 2021 12:59:58 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...
    >
    > Nie widze w tym nic ani złego ani dziwnego.
    > Zdarza sie ze pacjent ma recepty od dwóch lekarzy i okazuje sie ze leki
    > maja przeciwstawne działanie.
    > Problem polega raczej na tym ze mało farmaceutów to wyłapie.

    Moze.

    Ja tam raczej pamietam inna dyskusje - zakazac sprzedazy lekow (bez
    recepty) w innych sklepach. I zdanie farmaceuty:
    "Bo ktory sklep np zwroci uwage, ze to za duza ilosc lekow".

    Taa ... a przy jakiej ilosc np aspiryny farmaceuta odmowi ?

    zawsze mozna kartki przywrocic.

    Na razie podniesli podatek na "małpki".

    J.

  • 22. Data: 2021-05-05 00:15:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > "Bo ktory sklep np zwroci uwage, ze to za duza ilosc lekow".
    >
    > Taa ... a przy jakiej ilosc np aspiryny farmaceuta odmowi ?

    Myślę że jest bardzo duża szansa że w aptece nieświadomemu klientowi
    wytłumaczą sytuację. Ale jeśli klient będzie chciał kupić te leki
    (a nie tylko będzie chwilowo tak uważał), to nikt nic na to skutecznie
    nie poradzi.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 23. Data: 2021-05-05 07:18:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 May 2021 00:15:33 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    > wytłumaczą sytuację. Ale jeśli klient będzie chciał kupić te leki
    > (a nie tylko będzie chwilowo tak uważał), to nikt nic na to skutecznie

    Ale co tam za leki sa czy byly w zwyklych sklepach - aspiryna,
    ibuprofen i raptem pare innych.
    Jak przyjde do apteki i poprosze o 10 najwiekszych opakowan aspiryny,
    to aptekarz zacznie podejrzliwie wypytywac, czy sie ucieszy, ze dobry
    klient?

    J.

  • 24. Data: 2021-05-06 15:56:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Jak przyjde do apteki i poprosze o 10 najwiekszych opakowan aspiryny,
    > to aptekarz zacznie podejrzliwie wypytywac, czy sie ucieszy, ze dobry

    Dobre pytanie. Ale to też działa w drugą stronę - klient może o coś
    zapytać. Np. taki, który nie potrafi sprawdzić w sieci itp. No ale taki
    klient może po prostu pójść do apteki, nie ma obowiązku kupowania leków
    w spożywczym.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 25. Data: 2021-05-06 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

> [...]
    > klientowi wytłumaczą sytuację. Ale jeśli klient będzie chciał
    > kupić te leki (a nie tylko będzie chwilowo tak uważał), to nikt

    Idz do apteki i popros o 5 opakowan ibuprofenu po 60.
    Myslisz ze farmaceuta odmowi sprzedazy? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 26. Data: 2021-05-06 20:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Proszę nie zaczynajmy tego od początku.

    Spoko, proszen ie zaczynac

    > Tylko nie śmiejmy się z USA, że piszą, ze kawa jest gorąca.

    No byłbym zdziwiony gdyby sprzedawca sprzedawał gorącą kawe twierdzac
    ze mozna sobie ja wylac na jajka bez ryzyka poparzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 27. Data: 2021-05-06 21:16:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użyt
    >
    > No byłbym zdziwiony gdyby sprzedawca sprzedawał gorącą kawe twierdzac
    > ze mozna sobie ja wylac na jajka bez ryzyka poparzenia.

    To może podasz przykład?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 28. Data: 2021-05-09 17:27:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > To może podasz przykład?

    No przeciez prosiłes zeby nie zaczynac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż