  • 11. Data: 2021-05-02 10:40:07
    Temat: Re: mBank - Dla Twojego bezpieczeństwa, nie pozwolimy Ci...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 2 maja 2021 o 09:11:51 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Ok, tylko że teraz na zakupy w banku także będzie potrzebna "recepta".

    Ale tą "receptę" w banku to ZTCP sam sobie wystawiasz, klikając w tym "profilowaniu
    inwestycyjnym".
    Problem wyklikać sobie "ryzykanta"?
    No chyba że "ryzykantowi" nie pozwolą kupować funduszy obligacji ;>

    Co do leków bez recepty - nie kupisz w aptece bez ograniczeń, np. Thiocodinu czy
    innych takich. Oczywiście to nic nie znaczy, bo sprzedaż nie jest rejestrowana na
    PESEL, a następna apteka za rogiem ;>

  • 12. Data: 2021-05-03 10:41:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.05.2021 10:20, Kamil Jońca wrote:
    > Litości. Gdzie ty byłeś przez ostatni rok-dwa, gdy dyskutuje się o kredytach
    > frankowych?
    > Przecież to właśnie taki przypadek.

    Ale że uważasz że ten absurd z frankami przejdzie na gałęzie gospodarki?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2021-05-03 11:21:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> writes:

    > Ale że uważasz że ten absurd z frankami przejdzie na gałęzie gospodarki?

    A dlaczego nie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 15. Data: 2021-05-03 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > A nie nie nie. Nie trzeba nic udowadniać. Okaże się że bez zapisu
    > o stanie technicznym, cała umowa jest nieważna. No i następuje
    > zwrot wzajemnych świadczeń.

    Cała umowa czy tylko wyłączenie rekojmi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 14. Data: 2021-05-03 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    No ale to chyba dobrze?
    Po coś sa te całe badania wiedzy konsumenta, okreslanie jego
    nastawienia do inwestycji bardziej lub mniej ryzkownych, prawda?
    Klient jak bedzie chciał kupic to i tak kupi ale byc moze w
    miedzyczasie zaswieci mu sie lampka ze to co mu sprzedawca opisuje jako
    produkt bez ryzyka jednak jakies ryzyko za sobia niesie...

    > A odmowa sprzedaży w aptece "bo Pan to sporo leków bierze i dla
    > Pana bezpieczeństwa..."

    Nie widze w tym nic ani złego ani dziwnego.
    Zdarza sie ze pacjent ma recepty od dwóch lekarzy i okazuje sie ze leki
    maja przeciwstawne działanie.
    Problem polega raczej na tym ze mało farmaceutów to wyłapie.

    > albo odmowa w sklepie "w zeszłym tygodniu
    > kupił Pan cztery wódki, dla Pana bezpieczeństwa..." nie wyglądają
    > dla Ciebie podobnie?

    Sklepy maja to w dupie.
    Zreszta kupujac wódke nie okreslasz sie ze to tylko dla ciebie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 16. Data: 2021-05-03 15:35:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Litości. Gdzie ty byłeś przez ostatni rok-dwa, gdy dyskutuje się o
    > kredytach frankowych?
    > Przecież to właśnie taki przypadek.

    No musiałbys jednak pare malutkich punkcików dodac:
    - sprzedawca zapewniał ze auto jest w 100% sprawne i bezpieczne
    - zapewniał ze co prawda przyszedłes po malucha ale jedynym sensownym
    wyborem jest autobus bo on bedzie tani w utrzymaniu i najwygodniejszy
    - zapewniał ze co prawda stać cie tylko na 10 letnie auto ale on ci
    sprzeda wieksze i nowsze dlatego ze jest tansze i mniej ryzykowne
    (chociaz jest oczywiście odwrotnie)

    itp itd...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 17. Data: 2021-05-03 15:43:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    [...]

    Proszę nie zaczynajmy tego od początku.
    Tylko nie śmiejmy się z USA, że piszą, ze kawa jest gorąca.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 18. Data: 2021-05-03 20:31:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.05.2021 11:21, Kamil Jońca wrote:
    > A dlaczego nie?

    Jeżeli by tak miało być, to następny pewnie będzie "Twój profil
    demokratyczny/obywatelski", pozwalający na wzięcie udziału w głosowaniu
    lub nie :-)

    Chociaż czekaj, Chińczycy już mają scoring...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2021-05-04 10:19:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-01-maja-2021 o 13:12, Kamil Jońca pisze:
    > nie będą
    > mogli inwwestować w to czego nie rozumieją.

    Na tej zasadzie ogromna większość społeczeństwa nie powinna mieć prawa
    chodzić na wybory ;-)

    A Ty socjalista?

  • 20. Data: 2021-05-04 10:36:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > Na tej zasadzie ogromna większość społeczeństwa nie powinna mieć prawa
    > chodzić na wybory ;-)
    >
    > A Ty socjalista?

    Pokaż mi, gdzie napisałem, ze to dobrze. Napisałem, że w świetle
    frankowiczów mnie to nie dziwi.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/