  • 1. Data: 2021-04-30 23:41:24
    Temat: Debetówka od skarbonki nie zweryfikowała się w paypalu...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Miał ktoś może taki problem?

    W zasadzie paypala nie używam, ale zostałem zmuszony, bo pewien
    usługodawca inaczej nie brał. I płacę oszałamiającą kwotę 5 euro
    miesięcznie, to uznałem, prowizje mi wiszą, wiele nie stracę, podpiąłem
    kredytówkę i sru.

    Ale teraz pomyślałem sobie, że wypróbuję "wielowalutową" kartę ze
    skarbonki. I wszystko świetnie poszło, karta się podpina, wyskakuje
    okienko, żeby potwierdzić w aplikacji, w aplikacji potwierdzam,
    aplikacja zadowolona, okienko zadowolone, sukces, "wróć do sklepu",
    wracam a tam w paypalu "błąd weryfikacji karty, spróbuj później".
    Próbowałem dwa razy.

    Ktoś, coś?

    MJ
    PS. Ta sama karta w amerykańskim Amazonie działa i obciąża dolarami
    subkonto walutowe. No ale tam to w ogóle żadnej weryfikacji nie ma.

  • 2. Data: 2021-05-02 10:11:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-30 23:41, Michal Jankowski wrote:

    > PS. Ta sama karta w amerykańskim Amazonie działa i obciąża dolarami
    > subkonto walutowe. No ale tam to w ogóle żadnej weryfikacji nie ma.

    Raczej bank odfiltrował ze względu na nowy sposób użycia, miałem tak jak
    ostatnio pierwszy raz chciałem zapłacić debetówką na amazon.pl -
    zadzwonić do banku i zapytać.