  • 1. Data: 2021-04-30 23:53:15
    Temat: Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną
    kartę unieważniając ją?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2021-05-01 09:37:51
    Temat: Re: Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:53, Marek pisze:
    > Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej  opłaty za nieaktywną kartę
    > unieważniając ją?

    HEHEHE.... Właśnie REZYGNOWAŁEM z karty żeby takich kosztów nie ponieść.
    W mille nie da się tego online zrobić.
    Można w oddziale osobiście albo przetrwać gehennę na infolinii kiedy to
    sprawą muszą zająć się 3 działy aby już tak najbardziej i DEFINITYWNIE
    POZBYĆ SIĘ KARTY ;-)

    Nie bierz tego do siebie ale to na takich
    łatwowiernych/niewnikających/niepodejżliwych klientach banki zarabiają.
    Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie
    korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.
    Niedomówienie, przemilczenie, konsultanta utwierdza w takim przekonaniu.

    ALE NIE. ALE NIE W banku przy tak błahej sprawie BULISZ za to że mogłeś
    skorzystać. I tak właśnie ZAUFANIE w kontaktach z bankiem odchodzi w
    niepamięć.

    Ktoś musi te wisienki finansować ;-)

  • 3. Data: 2021-05-01 09:58:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 30 kwietnia 2021 o 23:53:19 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną
    > kartę unieważniając ją?

    O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk?
    Zastrzec spróbować zawsze możesz, ale koniecznie przez telefon, żeby móc dopowiedzieć
    (najlepiej nagrywając), że nie chcesz, żeby wysyłali następną.
    Mi się tak w inteligo udało - bo nie ma opcji, żeby otworzyć konto bez debetówki.

  • 4. Data: 2021-05-01 10:49:36
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk?
    zależy jak na to patrzeć.
    mam konto w mbanku od początku jego istnienia. kiedy był bankiem
    internetowym i darmowym. jakieś 10-15 lat temu, w każdym razie bardzo
    dawno temu, poinformowali mnie że mam im płacić jakąś opłatę za karte.
    zrezygnowałem, i... koniec. płaciłem innymi kartami, bo były promocje
    kont. promocje sie pokończyły, słyszę (od Was) że znowu mbank nalicza
    jakieś opłaty. sprawdziłem - mnie nie dotyczą. ale zapytałem czy mogę
    zainstalować apkę na androida nie mając karty. mogę. więc mogę płacić
    blikiem, mogę wypłacać z bankomatu za darmo, nie sprawdzałem czy jest
    opcja płacenia bliżeniowego - nie wykluczam
    reasumując - aplikacja w telefonie nie jest równoważna z kartą, ale o
    niebo lepsza niż nic, w sensie tylko przelew. Tak więc parę zł za wygodę
    - uważam za sensowną opłatę, łatwą do uniknięca przez oszczędnych,
    pomijalną (za obrót) dla "normalnych"
    ToMasz

    Ps. właśnie na grupie gsm jest podobna dyskusja. pare dużych telekomów
    podniosło opłaty bazowe na rozmowy i smsy. mało kto z tego korzysta, ale
    jak korzysta, to jest na tyle niekumaty, że nie zmieni operatora na
    tańszego. jeśli można zarabiać na niekumatych, to czemu nie?

  • 5. Data: 2021-05-01 21:49:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 May 2021 09:37:51 +0200, _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    > Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie
    > korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.

    Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za
    NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko czy sytuacja się zmieni
    jak unieważni się nieaktywną.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2021-05-01 22:48:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 1 maja 2021 o 21:50:03 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za
    > NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko czy sytuacja się zmieni
    > jak unieważni się nieaktywną.

    A po co ją trzymasz nieaktywną?

  • 7. Data: 2021-05-02 11:28:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Saturday, May 1, 2021 at 9:58:55 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk?
    > Zastrzec spróbować zawsze możesz, ale koniecznie przez telefon, żeby móc
    dopowiedzieć (najlepiej nagrywając), że nie chcesz, żeby wysyłali następną.

    Nie trzeba - w Inteligo karta NIE będzie wznowiona po zastrzeżeniu -trzeba ponownie
    zamówić...

    > Mi się tak w inteligo udało - bo nie ma opcji, żeby otworzyć konto bez debetówki.

    ...więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie
    można.

    witrak()

  • 8. Data: 2021-05-02 13:51:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 2 maja 2021 o 11:28:13 UTC+2 witrak() napisał(a):
> [...]
    zamówić...
    > ...więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie

    Była mowa o "dużej" skarbonce. inteligo to inny świat.

  • 9. Data: 2021-05-02 15:03:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    zamówić...
    > ...więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie

    A i wcale nie jestem pewien, że karty po zastrzeżeniu nie wznowią, jeśli się tego
    explicite nie powie. Masz na to jakieś wsparcie?
    Na noże iść nie będę, bo to 10 lat temu było, ale z bankami bym nie ryzykował - a cóż
    szkodzi powiedzieć? Inna sprawa, że ostatnio czekałem 20 minut na połączenie.

  • 10. Data: 2021-05-02 16:25:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-01-maja-2021 o 21:49, Marek pisze:

    > Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za
    > NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko  czy sytuacja się zmieni jak
    > unieważni się nieaktywną.

    O widzisz. Rozumujesz normalnie (jak wolny biały człowiek) ale nie znasz
    zasad jakimi rządzą się "produkty" bankowe.

    W bankach normalnie to nie działa i tym jesteś ZASKOCZONY