  • 1. Data: 2021-05-02 13:17:18
    Temat: Giełdy BTC
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ma ktoś rozeznanie która giełda kryptowalut zasługuje na zaufanie? Mam
    ochotę wymienić nieco PLN na BTC.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-05-02 13:31:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jacek Maciejewski.
    On 02.05.2021 13:17 you wrote:

    > Ma ktoś rozeznanie która giełda kryptowalut zasługuje na zaufanie?
    > Mam ochotę wymienić nieco PLN na BTC.

    Mam wrażenie że z giełd żadna. Revolut się chwali że można u nich
    inwestować w BTC (ale już płacić nimi się nie da).

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-05-02 14:51:49
    Temat: Re: GiełdyBTC
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.05.2021 o 13:31, Pete pisze:

    > Mam wrażenie że z giełd żadna. Revolut się chwali że można u nich
    > inwestować w BTC (ale już płacić nimi się nie da).

    A ja bym stwierdził, że każda, o ile nie masz zamiaru na koncie na
    giełdzie trzymać tej waluty. Oczywiście problemy giełd się trafiają, ale
    gość musiałby mieć okrutnego pecha, by akurat trafić.

    Ja bym wybierał którąś z polskich licząc na to, ze w razie kłopotów będą
    większe szanse odzyskania. Natomiast pytanie, czy jeśli to mają być
    jakieś pojedyncze transakcje, to nie pewniej będzie w kantorze
    wirtualnym kupić.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-05-02 15:19:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Robert Tomasik.
    On 02.05.2021 14:51 you wrote:

> [...]
    > większe szanse odzyskania. Natomiast pytanie, czy jeśli to mają być
    > jakieś pojedyncze transakcje, to nie pewniej będzie w kantorze

    Nie masz żadnych szans odzyskania. Jak się giełda zwinie, to nie zostaje
    nic z majątku.
    Klienci Bitcurex i Bitmarket raczej nic nie odzyskali.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2021-05-02 15:29:01
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
    > Ma ktoś rozeznanie która giełda kryptowalut zasługuje na zaufanie? Mam
    > ochotę wymienić nieco PLN na BTC.

    Jeśli chcesz trzymać, to kup tam gdzie najtaniej lub najwygodniej.
    Taki bitbay.pl przyjmie przelew bankowy (bez prowizji) i potem pozwoli
    Ci wymienić prawie bez prowizji na krypto. Tylko licz się z kosztami
    przesłania danej kryptowaluty. No i po zakupie przesyłasz na własny
    portfel i upewniasz się, że nie zapomnisz do niego hasła/nie zgubisz
    go.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2021-05-02 15:31:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-02, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Nie masz żadnych szans odzyskania. Jak się giełda zwinie, to nie zostaje
    > nic z majątku.

    No ale tak patrząc, to żadna nie jest bezpieczna, bo każda to jest
    podmiot gospodarczy który może sobie upaść. A więc jak chcesz być
    bezpieczny to kupujesz i przelewasz dalej na swój portfel. Wtedy jedyne
    ryzyko ponosisz podczas transakcji. Jeśli i to jest za dużo, to po
    prostu użyj kantoru, który od razu przeleje BTC na Twoje konto. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2021-05-02 15:43:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 May 2021 15:31:17 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jeśli i to jest za dużo, to po
    > prostu użyj kantoru, który od razu przeleje BTC na Twoje konto. :)

    A jaki kantor robi to tanio?

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 8. Data: 2021-05-02 15:44:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 May 2021 15:29:01 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Taki bitbay.pl przyjmie przelew bankowy (bez prowizji) i potem pozwoli
    > Ci wymienić prawie bez prowizji na krypto. Tylko licz się z kosztami
    > przesłania danej kryptowaluty.

    Jeśli pamiętasz to byś napisał coś o kosztach wymiany PLN>BTC u niech.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 9. Data: 2021-05-02 15:44:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Taki bitbay.pl przyjmie przelew bankowy (bez prowizji) i potem pozwoli
    > Ci wymienić prawie bez prowizji na krypto. Tylko licz się z kosztami

    Jeśli pamiętasz, to byś napisał coś o kosztach wymiany PLN>BTC u nich.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2021-05-02 15:50:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-02, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    [...]

    > A jaki kantor robi to tanio?

    1. Piszemy o najmniejszym ryzyku, a nie taniości.
    2. A co rozumiesz przez "tanio"?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com