  • Data: 2020-07-21 21:54:16
    Temat: Re: trzymajcie się za portfele
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5f15c225$0$17365$6...@n...neostrada.pl

    > No i emerytur nie zmniejszyli - wiek emerytalny
    > dniesli, w trosce o to, aby emerytury byly wysokie :-)

    Reforma spowodowała zmniejszenie emerytur -- i takie były
    zamierzenia tejże reformy, co wyjawiła któraś prezes ZUS
    ówcześnie zajmująca się tym ,,zagadnieniem''. Oficjalnie
    jedynie zmieniono sposób wyliczania emerytur -- na uczciwszy. ;)
    W istocie ZUS ponoć dostał wytyczne od rządu DTuska, zgodnie
    z którymi emerytury miały wyraźnie (chyba o około 50%) zmaleć...
    Zmiana sposobu wyliczania miła być jedynie przykrywką, pretekstem...

    > Swoja droga ... PiS tego nie rozumie, czy liczy ze
    > ich stac, czy moze ... Prezes planuje na kilka lat,
    > a potem to juz problem nastepcow :-)

    Jeszcze przed wyborami z 2015r JKaczyński wyjawiał otwarcie,
    że najważniejsze jest przejęcie/objęcie władzy...

    > Morawiecki bogaty, to mu emerytura nie potrzebna :-)

    Wielu wielkich tak ma.

    > Podniesiemy zarobki, sciagniemy Ukraincow ...
    > chyba, ze wejda do Unii i pojada dalej :-)

    Ukraińcy będą głosowali w sprawach RP?
    [już tak było... Ugoda Perejasławska, Chruszczow,
    Breżniew... teraz w TV HSienkiewicz -- Ogniem i mieczem...]

    > Ale czy odkladasz, bo kto ci zaplaci emeryture ? :-)

    Mam jeszcze mieszkania -- rodzinna firma
    (dar Jana Pawła II) nie zabrała wszystkiego...
    [ze sobą do piekła?...]
    Trzeba do tej emerytury dożyć...

    --