  • 1. Data: 2020-07-16 15:08:09
    Temat: trzymajcie się za portfele
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Szykuje się najpoważniejsza zmiana w finansach Polski od lat. Coraz więcej
    najważniejszych osób w Ministerstwie Finansów widzi potrzebę podniesienia
    konstytucyjnego limitu zadłużenia Polski, który obecnie wynosi 60 proc. PKB
    - dowiedział się Business Insider Polska. Z tą rewolucją ma również wiązać
    się ujednolicenie sposobu liczenia długu przez Unię i nasz kraj oraz
    rozluźnienie reguły wydatkowej. Jak jednak wynika z sondażu IBRiS
    przeprowadzonego na zlecenie redakcji, ponad połowa Polaków nie chce, aby
    prezydent wspierał działania zmierzające do zwiększenia limitu zadłużenia."

    https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
    /zmiana-limitu-zadluzenia-polski-a-stanowisko-minist
    erstwa-finansow/glbfb2g

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-07-16 15:12:06
    Temat: Re: trzymajcie się za portfele
    Od: z <...@...pl>

    A zdajesz sobie jełopie sprawę że UE w dobie kryzysu zaciąga kredyt na
    50 lat na te wspaniałe pomocowe pieniądze co mamy dostać?

    A wiesz że zastawem mają być nowe unijne podatki np. od korporacji.

    Czy coś wiesz?

  • 3. Data: 2020-07-16 16:29:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]
    >podniesienia
    >konstytucyjnego limitu zadłużenia Polski, który obecnie wynosi 60

    a powinien byc obnizony, gdy Tusk okradl OFE.

> [...]
    >aby
    >prezydent wspierał działania zmierzające do zwiększenia limitu

    Teraz to za pozno, trzeba bylo pisac chocby tydzien temu :-P

    >https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomi
    a/zmiana-limitu-zadluzenia-polski-a-stanowisko-minis
    terstwa-finansow/glbfb2g

    J.

  • 4. Data: 2020-07-17 02:58:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5f106446$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Teraz to za pozno, trzeba bylo pisac chocby tydzien temu :-P

    Wg mnie to ta sama osoba, lecz w innym garniturze;
    być może nawet ten sam garnitur, lecz krawat inny...

    By było jasne -- należę do tej dychy milionów,
    która głosowała niewrzucaniem kartek do urn.

    - ~dycha na Dudę
    - ~dycha na Trzaskowskiego
    - ~dycha nie wrzucała

    Zawiozłem (dwa razy) rodziców, lecz sam (tradycyjnie)
    nie wrzucałem kartek... (nie wchodziłem nawet do lokalu)

    Co więcej -- powstrzymałem się od wszelkich mych przedwyborczych
    uwag/wypowiedzi, by jeszcze mocniej ograniczyć mój wpływ
    [i wypływ?} na wynik ,,wyborów''...

    -=-

    IMO podpis złoży ręka ,,sytuacji'', nie ręka człowieka...

    -=-

    Ty uważałeś, że warto rolować, skoro jest teraz tanio...
    Ja uważałem, że warto ograniczać, bo choć teraz jest
    tanio, może nadejść jakiś kataklizm...

    -=-

    Iloraz (nowe_zachorowania do liczby zarażonych) jest niski, ale
    Iloraz (nowe_zachorowania do liczby aktywnych) jest bardzo wysoki!

    Co będzie, jeśli wirus powróci -- lub pojawi się inne zagrożenie?
    Nawet, jeśli wpływy CoViD-19 jakoś opanowano -- na tej chorobie
    nie kończy się świat...

    Na Polsce też nie kończy się świat -- poza Polską CoViD-19
    zbiera coraz większe żniwo!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2020-07-17 08:22:16
    Od: j...@j...org

    On Thursday, July 16, 2020 at 10:12:09 PM UTC+9, z wrote:
    > A zdajesz sobie jełopie sprawę

    z-adek, chyba lubisz, jak pistargowica cię dyma bez mydła, co? Bo zawsze - ZAWSZE -
    jak nie masz żadnych argumentów, to z bluzgami jedziesz.

    Ale jak nie masz żadnych oszczędności, to inflacja ci nie groźna. Najwyżej bez pracy
    wylądujesz, a do emerytury jeszcze trochę czasu zostało.

  • 6. Data: 2020-07-17 10:35:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Jul 2020 16:29:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Teraz to za pozno, trzeba bylo pisac chocby tydzien temu :-P

    Lepiej późno niż wcale.
    Suweren zresztą prawdopodobnie i tak nie wie, co to zadłużenie państwa, a
    nawet jakby wiedział, to nie miałby nic przeciwko jego zwiększaniu w
    nieskończoność.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-07-17 11:12:36
    Od: z <...@...pl>

    Którego zdania nie zrozumiałeś?

    Które zdanie uważasz za fałszywe?

    Odpowiedz.

  • 8. Data: 2020-07-17 11:16:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-17 o 11:12, z pisze:
    > Którego zdania nie zrozumiałeś?
    >
    > Które zdanie uważasz za fałszywe?
    >
    > Odpowiedz.

    Nie widzę żadnych zdań. Zacytuj.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2020-07-17 11:20:29
    Od: z <...@...pl>

    Mogę Ci tylko współczuć.

    Za naukę poruszania się po XXI wieku musiałbyś mi zapłacić. ;-)

  • 10. Data: 2020-07-17 12:10:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-17 o 11:20, z pisze:
    > Mogę Ci tylko współczuć.
    >
    > Za naukę poruszania się po XXI wieku musiałbyś mi zapłacić. ;-)

    Na szczęście Usenet to technologia XX wieku. Niestety za naukę
    poruszania się po tej technologii musiałbyś mi zapłacić oraz dać
    potwierdzenie, że zapłacone pieniądze naprawdę posiadasz.

    --
    Liwiusz