  • Data: 2004-02-25 16:27:24
    Temat: Re: deklaracja wekslowa
    Od: "Marzena Tarkowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c1i6o3$sla$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Marzena Tarkowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c1i0t6$6o1$1@news.onet.pl...
    > umowy
    >
    > Zaniczjmy od początku. Weksel, który wystawisz jest wekslem gwarancyjnym.

    ponizej dyskusja zrobila sie mocno prawnicza...:)
    nie mniej jednak bardzo dziekuje za pomoc i przydatne wskazowki.
    skorzystalam:)
    w mojej sprawie odezwal sie [nie sam, z mojego monitu] czlowiek od
    leasingodawcy, poprosil o przeslanie
    na pismie wniosku czego sobie pragne i zostanie to przeslane do prawnikow...
    zakladajac, ze sprawa sie poooooooociagnie, przezornie zaczelam sprawczac
    inne mozliwosci, inne oferty.
    swoja droga, to chyba tylko w tym kraju mozliwa jest sytuacja, gdy wyraznie
    deklaruje sie,
    ze che kupic, chocby dzis, a nie ma chetnych by sprzedac... sama sie musze
    dopraszac o kontakt...
    a przeciez nie chce kupic byle kajzerki...
    Nie moge jednak podpisac dokumentu, ktory zabezpiecza
    roszczenia li i jedynie jednej strony, dajac jej jednoczenie narzedzie do
    dysponowania wekslem w sposob, ktory nie jest dla mnie wystarczajaco
    precyzyjne opisany w odpowiednich do tego dokumentach, co z kolei rodzi moje
    watpliwosci co do przyszlych intencji realizacji poreczenia przez
    leasingodawce.

    rynek nabywcy...eh joooo... dlugo jeszcze nie...
    sorry za ten OT.
    pozdrawiam serdecznie
    marzena tarkowska