  • Data: 2004-02-25 20:18:24
    Temat: Re: deklaracja wekslowa
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:c1iidd$olh$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Marzena Tarkowska z adresu <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > ponizej dyskusja zrobila sie mocno prawnicza...:)
    > nie mniej jednak bardzo dziekuje za pomoc i przydatne wskazowki.
    > skorzystalam:)
    [ciach]
    > a przeciez nie chce kupic byle kajzerki...

    Niech to będzie Twoje motto w tej sprawie :-)

    > Nie moge jednak podpisac dokumentu, ktory zabezpiecza
    > roszczenia li i jedynie jednej strony, dajac jej jednoczenie
    > narzedzie do dysponowania wekslem w sposob, ktory nie jest dla mnie
    > wystarczajaco precyzyjne opisany w odpowiednich do tego dokumentach,
    > co z kolei rodzi moje watpliwosci co do przyszlych intencji
    > realizacji poreczenia przez leasingodawce.

    Podstawowa zasada w sprawach związanych z zaciąganiem zobowiązań: należy
    czytać ze zrozumieniem, to co sie podpisuje i zakladać najgorszy z
    mozliwych wariantów. Bo wszystko jest dobrze, dopóki jest dobrze.
    Gorzej, gdy zacznie się pieprzyć, niekoniecznie z Twojej winy. Zdarzają
    się przecież nierzadkie przypadki upadłości firm leasingowych, a wtedy
    dokumenty dostanie syndyk, który nie ma interesu świadczenia ci
    jakichkolwiek usług, tylko ma interes w wyrwaniu jak największej ilości
    pieniędzy na zapokojenie dłużników (głównie siebie :-) ) I on wykorzysta
    bezwzglednie każdy słaby punkt Twojej umowy. Taka jest praktyka i Ty
    sama musisz zadbać, żeby umowa nie pozwalała na wyrolowanie Ciebie.
    Dlatego dobry prawnik się przydaje. Powodzenia.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"