  • Data: 2004-02-25 20:47:17
    Temat: Re: deklaracja wekslowa
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:c1iekb$5cf$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Tomasz Waszczynski z adresu <w...@w...org> napisał(a):

    > Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał
    > w wiadomości news:c1i8gl$70o$1@taurus.webcorp.pl...

    > Mylisz się.
    > Zapoznanie się z orzecznictwem i komentarzami do prawa wekslowego
    > sporo może Ci wyjaśnić w tej materii.
    > W związku z tym EOT.

    No własnie znam. I charakter weksla musi wynikać z oświadczenia woli,
    które pojawi się wraz z wekslem. I to musi być na piśmie (albo xx
    świadków ;-) ). A co to jest oświadczenie woli o tym, jaki charakter ma
    weksel? _deklaracja wekslowa_ . Goły weksel in blanco jest nie do obrony
    w żadnym sądzie.
    Jak EOT, to EOT

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"