  • Data: 2020-10-14 10:32:52
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2020 o 23:00, Krzysztof Halasa pisze:

    > To częściowo prawda, ale akurat ta osoba była w banku znana z tych
    > debetów i jakoś nie zauważyłem wielkiej walki z nią. Utrzymywanie pod
    > kontrolą, może bardziej. Inna sprawa że bank ładnie na tym zarabiał,
    > oprocentowanie to było dobre kilkadziesiąt procent w skali roku.

    kojarzę, że u mnie z takimi osobami walczono, zamiast max 25 czeków
    mogły otrzymać tylko kilka (nie było jeszcze bankomatów)

    ps
    na przeterminowanych kredytach bank też niby "zarabia", ale trzeba
    tworzyć rezerwy, część wierzytelności jest stracona etc...

    gdyby wszystkie kredyty były spłacane to byłyby one tańsze i bardziej
    dostępne

    --
    pozdrawiam
    Roberts