  • Data: 2004-02-05 11:56:01
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Feb 2004 21:53:43 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Sam bzdury gadasz! Slyszales cos o grupie docelowej? Widocznie nia nie
    >jestes, skoro nie widziales reklam VBd. Szkoda gadac. Gardlujesz, a nie masz
    >racji.
    >
    >Czerwiec 2001:
    >"Wirtualne konto Volkswagen Bank Direct w kwietniu i maju br. było
    >reklamowane w prasie, na billboardach i w radiu, jednak nie jest promowane w

    Rzeczywiscie nie widzialem, chociaz konto zalozylem dzieki czytaniu p.b.b. i
    nie chwalac sie podnioslem w tamtym okresie wyniki banku jakie osiagnal. :)

    >pazdziernik 2002

    Chodzilo mi tylko o rok 2001, pozniej wiem, ze bylo troche inaczej.

    >nazwie Konto e-direct i rozpoczyna kampanię reklamową. Jej budżet wynosi ok.
    >2 mln zł, a celem jest pozyskanie jak największej liczby użytkowników kont.

    A widzisz chodzi im o pozyskanie duzej liczby klientow, no to teraz pewnie
    osiagna cel. :)

    >No i moze powiesz mi ile wydaje VW Bank direct na reklame w przeliczeniu na
    >jednego klienta? Tak sie sklada, ze ja sobie to obliczylem.

    No to podaj.

    >a moze jeszcze pochwalisz sie swoja wiedza na temat ilosci klientow i
    >zatrudnienia?

    Co z tego, ze masz duzo danych skoro nie dostrzegasz rzeczywistych,
    podstawowych przyczyn takiego, a nie innego postepowania bankow polskich. Te
    dane najwyrazniej zaciemniaja Ci obraz, zamiast go rozjasnic.
    Przyczyny te juz podawalem - zrodlo glownych dochodow bankow jest gdzie
    indziej...

    >Przeciez oprocentowanie bylo od dawna wyzsze w VBd! Wiec to zaden argument.

    Bo i nie chodzi glownie o oprocentowanie, a o koszty prowadzenia konta, ktore w
    mbanku beda teraz znacznie wieksze, poza tym jakosc obslugi w mbanku stale sie
    obniza. Nieustanne awarie systemu, o ktorych sie nawet nie powiadamia klientow
    (vide awaria piatkowa) i rzekome czeste konserwacje powodujace przestoje...

    >I dalej to, ze ty znasz kilka osob - czy to ma swiadczyc o tym, ze wszyscy
    >tak sie zachowuja? Porownaj ile klientow ma VBd a ile mBank a ile Inteligo.
    >Popatrz tez na zapowiadany przez ten instytucje czas osiagniecia break even
    >point. Zdziwisz sie.

    No to jaki zapowiadaja bep? Jesli w planie od poczatku mialy to byc inwestycje
    dlugoterminowe, no to moze swiadczyc dobrze...

    >Tobie bym nie odpisywal ;) I tak nie zrozumiesz. ale czytaja inni. :D

    Niech Ci bedzie. Dziwi mnie podejscie niektorych, ze cos tam wiedza i maja inne
    zdanie, ale sie odzywac nie beda, bo dluzsza dyskusje uwazaja za trolowanie. Co
    to sie porobilo z dzisiejszym internetem, kiedys dlugie merytoryczne dyskusje
    to byl standard, a teraz sie dazy do zbycia wszystkiego jednym zdaniem, ale
    moze to i dla mnie lepiej bede mial wiecej czasu na powazniejsze rzeczy... :)
    Nie mniej jednak szkoda, ze ktos jeszcze nie chce z Toba podjac dluzszej
    dyskusji.

    >to znaczy CO konretnie sie stanie?

    Bank utracil marke.

    >Bank szybciej osiagnie bep?

    Pozniej.

    >Gdybys nie zauwazyl - w miedzyczasie drastycznie spadly stopy procentowe a i
    >koszty pozyskania kapitalu. Ale to juz inna historia - ale i tak wiesz
    >swoje.

    Panstwo Polskie ciagle pozycza.

    >No i ok. Jesli postapia tak wiekszosc klientow mBanku - wtedy okaze sie, ze
    >bank sie pomyli. Jesli okaze sie, ze zacznie przynoscic zyski to kto sie
    >pomyli?

    Ale jak zacznie przynosic zyski to jak udowodnisz, ze akurat w tym czasie
    zaczal przynosic te zyski dzieki obecnemu posunieciu? Bo ja bede mogl
    powiedziec, ze zaczalby przynosic zyski wczesniej, gdyby nie to posuniecie.

    dn