  • Data: 2004-02-05 12:29:49
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Feb 2004 08:05:57 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >To pewnie dlatego w tych bankach takie drogie przelewy i oplaty za
    >inne uslugi wygórowane :)

    Pewnie tak. ;) Ktos tu juz podawal na grupie, ze w mbanku informatyk z
    jednorocznym stazem dostaje na wejsciu 7000. A zarzad ile?
    Znam tez jednak jednego lebskiego informatyka, ktory zarabia malo - pracuje na
    uczelni.

    >Ja też tak sądziłem, ale cóż, zawiodłem się, widać przy braku sprawnej
    >konkurencji te 50 groszy im nie zaszkodzi, pozostaje tylko czekać na
    >konkurencję z prawdziwego zdarzenia, bo nic innego nie jest w stanie
    >zmusić ich do zmiany opłat (w dół).

    Obecne postepowanie mbanku oznacza cofniecie sie, a nie ewolucje do takiej
    bankowosci jak np. brytyjska.

    dn