  • Data: 2004-02-05 13:34:52
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Chcialy pozyskac troche taniego pieniadza, pozyskaly to juz nie
    > dbaja, jak widac na przykladzie mbanku.

    Mala pomylka - mialo byc 50 mln a nie mld ;)
    A co do pozyskania taniego pieniadza - tak taki byl plan - byly wysokie
    stopy procentowe. Ale one dosc "szybko" spadly.

    > No wiec dlaczego mbank uwaza, ze powinien zarobic szybciej od nich?
    > Bledne jest traktowanie takiej inwestycji jako inwestycji
    > krotkoterminowej.

    Moze dlatgo ze Commerzbank ma problemy na swoim rynku?
    wspominales o zwrocie z inwestycji. Ta moze sie Commerzbankowi zwrocic
    gdzies tak za.... 30 lat ;) Troche czasu, nie? Przeszukaj archiwum.

    > No w Polsce tez mamy duze, jako i internet.

    To ja zadam ci inne pytanie.
    Dlaczego takie potegi jak SG, BNP Paribank, DB, Raffi i kilka innych maja
    bardzo slaba pozycje w Polsce?
    I moze jeszcze jedno. Ze Lachowski jest glupi z Kostrzewa, obecny szef BCG
    czy inni - ok. Dobra - chcesz tak twierdzic - twoje prawo.

    Powiedz mi jednak. Czy rowniez uwazasz ze szef ING Direct (na ktorym to
    wzorowal sie mBank tez jest kretynem?!?) ;) Jak stwierdzil, zen ie wchodza
    na rynki, gdzie srednia depozytow jest ponizej 10 tys euro, bo nie ma szans
    na osiagniecie bep? :)