  • Data: 2004-02-05 12:55:35
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Feb 2004 13:42:50 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Swoja droga. Jesli juz tak piszesz. Mam prosbe. Porownaj tylko kilka
    >wskaznikow rynku brytyjskiego i polskiego. A pozniej podziel sie reflekcja.
    >- wskaznik ubankowienia
    >- glowne kanaly dystrybucji wykorzystywane na obu rynkach
    >- dochody na obu rynkach
    >- zadluzenie konsumentow
    >- oszczednosci konsumentow
    >- rezerwy obowiazkowe
    >- ma czym (nawet procentowo) zarabiaja banki
    >- wskazniki efektywnosci
    >- aktywa bankow (np w stosunku do PKB)

    Nie mam dostepu do niektorych z tych danych, jak chcesz to przedstaw tabelke.

    >Co do oferty - Inteligo swego czasu oferowalo po 50 zl (w sumie 100) za
    >zalozenie konta u nich. Co sie stalo? Ostatnio pozegnali sie z 50 tysiacami
    >klientow. (1/5 klientow).

    Tzn. co sie dokladnie stalo, bo nie sledzilem akurat.

    >Ja wiem, ze nie porownasz tego - tylko napiszesz - ale oni potrafia,
    >dlaczego u nas nie i tym podobne rzeczy. Jesli tak zamierzasz napisac to
    >EOT.

    Jakos nie napisalem. Ale tez bym juz wolal zblizac sie do EOT bo nie za bardzo
    mam czas, zreszta swoje zdanie na temat tego na czym zarabiaja banki w Polsce
    juz przedstawilem.