  • Data: 2004-02-05 10:38:42
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "Paweł" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >U lalala ;) A cala banka internetowa? Co na nia powiesz?
    >A co powiesz na banki, ktore sie wycofaly juz z Polski, Albo maja mizerne
    >wyniki?

    powiem że są kiepsko zarządzane i jeśli byłbym ich właścicielem to zacząłbym
    się rozglądać za inną kadrą kierowniczą

    - wydaje mi się, że uważasz bankowość za jakiś szczególny sektor gdzie ocenę
    działań zarządów należy opierac na jakichś dużo łagodniejszych warunkach
    w podobnej gwałtownie zmieniającej się rzeczywistości działa w polsce kilka
    milionów firm - począwszy od tych najmniejszych jednoosobowych do
    największych,
    warunki mają jeszcze gorsze bo przecież nie dysponują zapleczem
    intelektualnym w postaci sztabów specjalistów - analityków - maja tylko
    szczątkowe informacje + własną intuicję a do tego ryzykują swoje własne
    pieniądze - i mimo to jako średnia potrafią generować zyski pomimo tych
    trudnych warunków

    > W momencie zakladania mBanku nikt nie zakladal tego co sie stanie.
    sorki ale tak z ciekawości - coż takiego się znowu tak gwałtownie zmieniło ?
    chodzi mi o rzeczy które były absolutnie nie do przewidzenia....

    akurat cały sposób działania mBanku sprawdziłby się gdyby poprostu "średni
    osad" każdego klienta był sporo większy
    -ale na to chyba nie ma co liczyć w jakiejś szybkiej perspektywie czasowej
    dla żadnego banku działającego w Polsce

    mnie tak naprawdę dziwi w aktualnym działaniu mBanku tylko to że mbank
    uderza z grubej rury we wszystkich klientów - również w tych przynoszących
    naprawde niezły dochód - a tu aż sie prosi o jakieś rozgraniczenie - choćby
    wg "osadu"

    > Wazne jest, jednak zeby nie trzymac sie kurczowo zalozen - bo wtedy
    dopiero mozna
    > wpasc jak sliwka w kompot.

    a tu sie zgodzę,