  • Data: 2004-02-05 10:34:20
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> wrote:
    > ignoruje tu (calkiem swiadomie) merytoryczna czesc zagadnienia. Bo na
    > pewno nie uwierzysz, za Twoja argumentacja jest rownie dziurawa jak
    > devnulla czy innych lamentjacych. Zreszta padly juz argumenty, ktore
    > zignorowales, bo przeciez nie sa wazne (tak samo devnull - ignoruje
    > Twoje, bo JEGO sa wazne, a Twoje nie -> w/w pkt. 2).

    :) Ale widzisz - ja mam w tym swoj cel. Po prostu chcialbym zwiekszyc swoja
    wiedze na temat mozliwosci dzialania bankow wirtualnych w polskich
    warunkach.
    Bankow wirtualnych dzialajacych a podobnym modelu jak na zachodzie.
    Mnie wychodzi, ze w tym monecie nie jest to mozliwe. Byc moze za jakis czas
    (ING Direct?)
    Dlatego chetne poznalbym te moje dziury - miedzy innymi na to licze - zeby
    je "zalatac"