    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 9 Jun 2021 07:23:38 -0700 (PDT)
    <60bc8852$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60bcbdb2$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60bf8b73$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    Subject: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 9 czerwca 2021 o 15:58:04 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Ale skąd mieliby (jako firma) o tym wiedzieć? Przecież to robią
    > pracownicy, wiedząc że okradają swoją (jaka by nie była) firmę.

    Przecież nie mają przeprosić czy zadośćuczynić za to, że przedtem przetwarzali, tylko
    przestać przetwarzać, gdy prawdziwy "właściciel" tych danych im tego zabroni - nie
    powiesz chyba, że wtedy już nie będą wiedzieć?
    Tylko nie wiem, jaki obowiązek ciąży na tym "prawdziwym właścicielu" - czy wystarczy,
    że się objawi, czy też musi udowadniać, że to nie on im poprzednio pozwolił (bo to
    tak łatwo nie ma, że zawsze można w każdej chwili zgodę wycofać, jeśli się np.
    właśnie wzięło kredyt - wtedy do momentu spłaty nie można zgody wycofać) - czyli
    właściwie udowodnić to, że jednak ten kredyt wziął oszust, ani "prawdziwek".
    Ale to już pytanie do Roberta Tomasika - bo to jego rada.