  • Data: 2021-06-11 22:46:50
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Możesz tę - dla mnie kontrowersyjną - myśl jakoś rozwinąć?

    Co tu kontrowersyjnego? Myślisz może, że kredytodawca (zarząd, osoby
    uprawnione do reprezentowania itp) świadomie udziela kredytów na
    fałszywe dane? O ile dana osoba nie jest przynajmniej jakimś ministrem,
    to nie udziela. Więc firma nie wie.
    Wiedzieć może np. pracownik firmy (bo współpracuje z wyłudzaczem). Ale
    szeregowy pracownik to nie firma.
    --
    Krzysztof Hałasa