  • Data: 2021-06-06 10:33:22
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2021 o 01:32, Alf/red/ pisze:

    > Przynajmniej nie prześpię.
    > Bo słychać było o takich przypadkach, gdy rzekomy kredyto/pożyczkobiorca
    > dowiadywał się od komornika.

    Z tym, że przeważnie przemilczano w tych komunikatach to, że wiele winy
    za zaistniały stan rzeczy ponosił sam zainteresowany. Bo uważał, że nie
    ma obowiązku meldunkowego i do sądu wracała korespondencja z jego adresu
    zameldowania nieodebrana. Bo jak nawet mu doręczyli nakaz zapłaty, tu
    uważał, że jego to nie dotyczy.

    Dla mnie dziwna jest sytuacja, że właściciel danych osobowych musi
    płacić komuś za to, że dowie się o tym, że ktoś jego dane przetwarza.
    Inna sprawa, że w tych rejestrach mają taki śmietnik, że aż dziwię się,
    ze jakakolwiek poważna instytucja z tego korzysta.

    --
    Robert Tomasik