  • Data: 2021-06-07 06:15:31
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki <s...@g...com> writes:

    [...]
    > Bo bankom i sadom jest tak wygodnie, niech sie swiat wokolo nich kreci.

    Oczywiście, to że wierzycielem może być taki zwykły człowiek jak ja czy
    Ty, to przekracza Twoją wyobraźnię?

    > Tylko jakims cudem co chwila komus czegos nie dostarczono a potem
    > komornik od kopa tego nieszczesnika znalazl.
    1. Nie tak, od kopa.
    2. jak już zostało to wspomniane - zostało to zmienione.

    > Jak bank ma problem to niech lepiej robi swoja robote i bylekomu kasy
    > nie pozycza. Nie widze powodu aby niewinny musial miec jakiekolwiek
    > problemy bo bank ma w dupie komu kase daje. Nie jest to problemem
    > spoleczenstwa ze ktos biznesu nie ogarnia.

    Ale jest, że nie można własnych pieniędzy odzyskać.

    > Od biedy moge sie zgodzic ze taka skrytka, email jak piszesz sluzy do informowania
    obywatela ale nie do utrwalania decyzji.

    > A rozwiazanie jest tutaj proste: Nie pozyczac pieniedzy oszustom. To
    > problem bankow.

    I wszystkich tych którzy udzielają odroczonej płatości.

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/