  • Data: 2021-06-07 11:15:16
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Jun 2021 17:42:27 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście, bo to nie Ty wziąłeś kredyt. Jaki ważny interes mają w
    > przetwarzaniu danych osoby, która nigdy nie była i nie jest ich
    > klientem.

    Ale to wiadomo, jak sie wyjasni :-)

    > Składasz zawiadomienie o posłużeniu się Twoimi danymi i po
    > umorzeniu z uwagi na niewykrycie sprawcy żądasz zaprzestania
    > przetwarzania Twoich danych.

    I koledzy tak szybko umorza? No moze i tak, w miesiac czy dwa, nic nie
    robiac - ale przynajmniej bedzie bat na bankstera :-)

    > niech sobie przetwarzają dane osoby, która
    > wzięła u nich kredyt.

    Ten tego ... ale oni przetwarzaja dane osoby, ktora wziela u nich
    kredyt. Dane nieprawdziwe, ale takie ta osoba podala :-)

    >Bo nikt nie wie, gdzie i kiedy owe dane wykorzystają.

    A to nie zadanie policji?

    J.