  • Data: 2021-06-07 02:34:38
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 6 czerwca 2021 o 06:55:02 UTC-5 Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie zgodzę się. Likwidacja obecnej "fikcji doręczenia"
    > spowoduje bardzo szybko wysyp cwaniaczków co to będą unikali odbierania
    > listów.

    > Osobiście sądzę, że powinna być instytucja "adresu do doręczeń". Taki
    > adres każdy mógłby sobie oficjalnie zarejestrować. Mógłby to być adres
    > domowy, pracy, rodziców, kochanki, czy skrytka - wszystko
    > jedno. I wysłanie przesyłki tylko pod ten adres byłoby skuteczne.

    Taaaa, myslenie zyczeniowe.

    Jak wladza ma interes do obywatela to niech go znajdzie. Aktualnie jest calkiem ok.
    Bo ty uwazasz ze cwaniaki nie beda odbierac i zostana krolami zycia za cudza kase a
    ja uwazam ze jak ktos jest w spitalu, sanatorium, na wyjezdzie zagranicznym, nie
    odbierze takiej przesylki i obudzi sie z problemem ktoremu sam sie nie przyczynil.

    Bo bankom i sadom jest tak wygodnie, niech sie swiat wokolo nich kreci.
    Tylko jakims cudem co chwila komus czegos nie dostarczono a potem komornik od kopa
    tego nieszczesnika znalazl.

    Jak bank ma problem to niech lepiej robi swoja robote i bylekomu kasy nie pozycza.
    Nie widze powodu aby niewinny musial miec jakiekolwiek problemy bo bank ma w dupie
    komu kase daje. Nie jest to problemem spoleczenstwa ze ktos biznesu nie ogarnia.

    Od biedy moge sie zgodzic ze taka skrytka, email jak piszesz sluzy do informowania
    obywatela ale nie do utrwalania decyzji.

    A rozwiazanie jest tutaj proste: Nie pozyczac pieniedzy oszustom. To problem bankow.