  • Data: 2021-09-06 13:14:09
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-09-06, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > To Ty gloryfikujesz J-P ;>

    Bo to fajny zestaw akurat. :)

    > Ale niech będzie przykład francuskiego banku, który do konta premium, które
    > dla bezpłatności wymaga ping-ponga 10k, dodaje całkiem niezłe ubezpieczenie
    > - takie na poziomie platyny santandera z grubsza, tzn. chyba bez lekarza,
    > ale jest podróżne (w tym ubezpieczenie rezygnacji - nie czytałem OWU, ale
    > nigdzie indziej tego nie ma) oraz assistance.

    Z Assistance raz spróbowaem, bodajże Citibanku.
    Chciałem ślusarza, który wymieni nakładkę na zamku i będę mógł zapłacić
    kartą. Nie znaleźli. W 2021 roku. :)

    Z innych ubezpieczeń nie korzystam, nie podróżuję, prawie niewidomy
    jestem. :)

    > Ale santander i mille też mają takie wymagania, a coś tam ciekawego
    > dodają prócz bezpłatnych bankomatów.

    A przejrzę sobie, aczkolwiek jak to wszystko jest "dookoła" ubezpieczeń,
    czy priority passów, to jest to kompletnie nie mój target.

    > Oczywiście tego, żeby były jak tanie wino.
    > Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie ;>
    > KK mBąka nie są już ani dobre - bo po likwidacji m&m nie ma żadnych
    > benefitów prócz anegdotycznego priceless specials, który i tak jest tylko na
    > jednej, drogiej karcie - ani tanie, bo do bezpłatności będą miały spore
    > wymagania.

    Mam tą kartę bezpłatną. Jest, działa, nie płacę za nią (i nie będę, bo
    ich roczne wymagania to ja w miesiąc spełniam :) Mam też kartę
    Citibanku, jest o wiele bardziej awaryjna, bardziej upierdliwa jeśli
    chodzi o transakcje internetowe, i nie nadaje się do doładowania np.
    zen, czy revoluta.

    > Nie nadrobią też ani "renomą" ani bezawaryjnością.
    > I nawet symetryzmem - bo na rynku są oferty o wiele lepsze.

    No jedyna która by mnie kusiła to PKO VISA Infinite, bo metalowa, ale
    znów - wszyscy się uparli, że jak jesteś eksklusiv to musisz podróżować.
    A ja nie podróżuję. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com