  • Data: 2021-09-08 14:13:20
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-09-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > U mnie ostatnio kasuja.
    > A to 25zł za konto, a to 6zł za karte. Nie wiem nie kontroluje tego
    > jakos mocno.

    Jak prezentujesz podejście "wisimito" to się nie dziw. :)
    Jeśli do tego jesteś przedsiębiorcą i masz takie podejscie do podatków,
    to w przyszłym roku też się zdziwisz pewnie. :)

    > No tak, przykładajac miare ze mozna znalezc coś gorszego, to pewnie
    > kazdy szajs mozna uzasadnic.

    No tylko problem w tym, że UXowo ten "szajs" się broni.
    Patrząc obiektywnie, okiem profesjonalisty, a nie...

    > Ja tam tesknie za starym mbankiem.

    ...przyzwyczajeniami i de gustibusem. :)
    A którym starym? Tym żółto-niebieskim, czy może tym pstrokatym później,
    czy tym sprzed zmiany menu? Jak tym niebieskim, to muszę Cię zmartwić -
    nie obroniłby się dzisiaj.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com