  • Data: 2021-09-07 13:53:22
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 7 września 2021 o 13:09:24 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.
    > A Getin?
    > KK mam wiecznie darmową, transakcje walutowe po kursie Visy.
    >
    > Nie wiem czy jeszcze taką dają :)

    getout jest chyba wciąż, darmowość być może wciąż za 5 pyk/mc i visa po kursie visy
    (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w getoucie to specyficzny sport,
    czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.

    Z ciekawych kart jest też visa platinum we francuzie (bnp paribas), udało się zdobyć
    po dzikich bojach, póki co wciąż jest chyba promo z pierwszym rokiem za darmo oraz
    transakcjami zagranicznymi po kursie visy, plus ubezpieczenia, moneyback
    lojalnościowy 0,66% i niewielki jak na platynę wymóg bezpłatności 36k/rok - no ale to
    francuz.

    A najlepsze kursy na transakcje walutowe ma aion, bo nie płacisz nawet haraczu
    organizacji - co prawna jest to tylko debetówka, ale przy obecnym oprocentowaniu nie
    ma to znaczenia (no chyba że ktoś chce na kredyt kupować, co zawsze odradzam).