  • Data: 2021-09-09 14:58:17
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 7 Sep 2021 04:53:22 -0700 (PDT), w
    <5a0de637-893b-4893-be0b-e8655126a368n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.

    > getout jest chyba wciąż, darmowość być może wciąż za 5 pyk/mc i visa po kursie visy
    (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w getoucie to specyficzny sport,
    czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.

    Ja nie mam żadnych zastrzeżeń, a jestem marudny.

    Przychodzi papierowy wyciąg (darmowy) co miesiąc, zlecam przelew z własnego
    banku. Do Getinu nawet się nie loguję.

    Serdecznie polecam KK Getinu, to nawet patriotyczne jest :)