  • Data: 2021-09-08 23:59:54
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Jak prezentujesz podejście "wisimito" to się nie dziw. :)

    To nie jest podejscie wisimito tylko kalkulacja kosztów vs mojego
    zainteresowania.
    Wole popracowac godzinke dłuzej za która zapłace tego typu opłaty niz
    bawic sie w ich obchodzenie.

    > Jeśli do tego jesteś przedsiębiorcą i masz takie podejscie do
    > podatków, to w przyszłym roku też się zdziwisz pewnie. :)

    A cos konkretniej?
    Bo juz liczyłem ile zapłace wiecej, zastanawiałem sie co zmienić po
    czym 3 razy zmieniły sie plany nowego nieładu.
    to co proponujesz?

    > No tylko problem w tym, że UXowo ten "szajs" się broni.
    > Patrząc obiektywnie, okiem profesjonalisty, a nie...

    wiadomo.
    Jest super tylko z punktu widzenia klienta chujowo.
    :)))

    > ...przyzwyczajeniami i de gustibusem. :)
    > A którym starym? Tym żółto-niebieskim, czy może tym pstrokatym
    > później, czy tym sprzed zmiany menu? Jak tym niebieskim, to muszę
    > Cię zmartwić - nie obroniłby się dzisiaj.

    Wiem, rozumiem ze dzis w cenie jest zygajacy kolorek zamiast wygodnego
    działania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU