  • Data: 2021-09-06 11:49:44
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 6 września 2021 o 10:56:04 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2021-09-05, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    > No dobra, ale w jakim sensie się stacza?

    Przecież napisałem, że nie stacza, tylko stoczył.
    Był najlepszy, a teraz to się można cieszyć, że się przestał pogarszać. To taki
    rodzaj syndromu sztokholmskiego.
    Można być symetrystą i powiedzieć, że inne banki też orłami nie są - ale ja jeszcze
    pamiętam, jak dobry był mBąk kiedyś.

    > A rzucisz przykład konta w którym powalają? :)

    To Ty gloryfikujesz J-P ;>
    Ale niech będzie przykład francuskiego banku, który do konta premium, które dla
    bezpłatności wymaga ping-ponga 10k, dodaje całkiem niezłe ubezpieczenie - takie na
    poziomie platyny santandera z grubsza, tzn. chyba bez lekarza, ale jest podróżne (w
    tym ubezpieczenie rezygnacji - nie czytałem OWU, ale nigdzie indziej tego nie ma)
    oraz assistance.
    Choć to prawda, że sam nie wiem, czy wolałbym z dwojga złego mBąk czy francuza ;>
    Ale santander i mille też mają takie wymagania, a coś tam ciekawego dodają prócz
    bezpłatnych bankomatów.

    > To zależy czego się oczekuje od KK chyba. :)

    Oczywiście tego, żeby były jak tanie wino.
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie ;>
    KK mBąka nie są już ani dobre - bo po likwidacji m&m nie ma żadnych benefitów prócz
    anegdotycznego priceless specials, który i tak jest tylko na jednej, drogiej karcie -
    ani tanie, bo do bezpłatności będą miały spore wymagania.
    Nie nadrobią też ani "renomą" ani bezawaryjnością.
    I nawet symetryzmem - bo na rynku są oferty o wiele lepsze.