  • Data: 2021-09-09 14:23:10
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 9 września 2021 o 14:06:04 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 8 Sep 2021 09:31:57 +0200, w
    > <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    > To postudiuj zmiany TOiP od 2002 roku.

    Uuuu, swego czasu nie było chyba tygodnia bez zmiany TOiP czy regulaminu, był z tego
    na śp. forum mBąkowym śmiech przez łzy - więc postudiować można sobie całkiem długo
    ;>

    > Pomijam ich żałosne kursy na karcie, taneij mnie wyniosło wyciągania kasy z
    > bankomatu inną kartą niż płacenie mBankową.

    W mBąku hitem jest wciąż to, że jak masz debetówkę, to rżną normalnie 6% - ale
    wystarczy sobie włączyć "funkcję wielowalutową" - a teraz nawet nie trzeba przy tym
    otwierać konta walutowego - i wtedy rżnięcie spada na 3,5%.
    Kredytówki oczywiście nędza (6%), gorsze są chyba tylko citka (6,8%) i aliora (7,5%).

    > Niewątpliwie są gorsze, ale jest ich raczej niewiele. Wyprowadziłem się z tego
    > shitu do Nesta i jestem zadowolony.

    No to już obelga na maxa - jeśli nest jest lepszy od mBąka, to mBąk puka od spodu w
    dno ;>