eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRezygnacja z karty kredytowej › Re: Rezygnacja z karty kredytowej
  • X-Received: by 2002:a25:444:: with SMTP id 65mr15190739ybe.520.1630921784255; Mon, 06
    Sep 2021 02:49:44 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:444:: with SMTP id 65mr15190739ybe.520.1630921784255; Mon, 06
    Sep 2021 02:49:44 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.gig
    anews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google
    .com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 6 Sep 2021 02:49:44 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <6133274c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6...@g...com>
    <e...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@g...com>
    <s...@p...org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 06 Sep 2021 09:49:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 51
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:658578
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 6 września 2021 o 10:56:04 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2021-09-05, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    > > Bank zaś stacza się ostro, tzn. stoczył się już dawno, a teraz toczy się
    > > po dnie - zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że był najlepszy.
    > No dobra, ale w jakim sensie się stacza?

    Przecież napisałem, że nie stacza, tylko stoczył.
    Był najlepszy, a teraz to się można cieszyć, że się przestał pogarszać. To taki
    rodzaj syndromu sztokholmskiego.
    Można być symetrystą i powiedzieć, że inne banki też orłami nie są - ale ja jeszcze
    pamiętam, jak dobry był mBąk kiedyś.

    > > Może niektórych nisz jeszcze nie popsuli, jak ew. J-P - choć też mi się to
    > > jakieś super nie wydaje w obszarze konta firmowego, ale tu może wszędzie
    > > jest marnie, nie wiem, bo nie śledzę, zaś intensive - też żadna rewela,
    > > warunki podobne do innych kont "premium", zaś benefity nie powalają.
    > A rzucisz przykład konta w którym powalają? :)

    To Ty gloryfikujesz J-P ;>
    Ale niech będzie przykład francuskiego banku, który do konta premium, które dla
    bezpłatności wymaga ping-ponga 10k, dodaje całkiem niezłe ubezpieczenie - takie na
    poziomie platyny santandera z grubsza, tzn. chyba bez lekarza, ale jest podróżne (w
    tym ubezpieczenie rezygnacji - nie czytałem OWU, ale nigdzie indziej tego nie ma)
    oraz assistance.
    Choć to prawda, że sam nie wiem, czy wolałbym z dwojga złego mBąk czy francuza ;>
    Ale santander i mille też mają takie wymagania, a coś tam ciekawego dodają prócz
    bezpłatnych bankomatów.

    > > KK zaś były dobre, a są marne.
    > To zależy czego się oczekuje od KK chyba. :)

    Oczywiście tego, żeby były jak tanie wino.
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie ;>
    KK mBąka nie są już ani dobre - bo po likwidacji m&m nie ma żadnych benefitów prócz
    anegdotycznego priceless specials, który i tak jest tylko na jednej, drogiej karcie -
    ani tanie, bo do bezpłatności będą miały spore wymagania.
    Nie nadrobią też ani "renomą" ani bezawaryjnością.
    I nawet symetryzmem - bo na rynku są oferty o wiele lepsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1