  • Data: 2022-05-02 09:23:30
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 2 maja 2022 o 00:25:23 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Dawid Rutkowski" f...@g...com
    >
    > : N26, IKA,
    >
    > Czym jest IKA?

    "K"antor "A"liora. Tzw. "I"nternetowy.

    > : Wisienki - citi. Mogę Cię "polecić".
    > Mam ROR w Citi -- nadal możesz polecić?

    RORu nie, nawet citigold (wisienki ładne, 2k, ale trzeba wpłacić min. 400k na kilka
    miesięcy).
    Ew. można polecić KK.

    Masz "nowe citi konto"?

    > : IKA - teraz chyba tylko dla pokecającego i coś nie płacą :(
    > : N26 i curve - skończyły się.
    > Skończyły się wisienki czy możliwości płacenia?
    > Mniemam, że tylko wisienki.

    Wisienki. A szkoda, bo miłe były, szczególnie w N26, dostałem ponad 200 euro.

    > Najmilszym rozwiązaniem jest chyba Citi...

    Tylko pamiętaj "przełączyć" debetówkę na konto w euro i/lub włączyć "citi global
    wallet" (można tylko przez apkę).

    Aha, to płatność w necie, więc jeszcze potwierdzenie - apka albo przepisywanie linku
    z SMSa...

    Wg mnie lepiej IKA lub N26.
    Przelewy SEPA są darmowe.
    Kupować euro należy w kantorze citka, kantorze aliora lub w aion.