  • Data: 2023-05-15 19:47:56
    Temat: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 maja 2023 o 12:08:06 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > Zamierzam odczekać do chwili wysyłki a następnie zrobić chargeback,
    > ponieważ uważam, że oszustów należy tępić. Ale nie chcę się wpuścić w długą sprawę.

    > Zatem - jak w temacie... A jak ktoś ćwiczył to jak to szło? Oczywiście deatlami
    chcargebacku w Citi też nie pogardzę :-)

    Co do zasady, chargeback ma być ostatecznym sposobem rozwiązania problemu,
    czyli najpierw powinieneś spróbować się dogadać ze sprzedawcą. Dopiero
    gdy to zawiedzie, powinieneś zwrócić się do do banku z wnioskiem
    o zastosowanie procedury chargeback.

    W Twojej sytuacji są szanse, że bank odmówi przekazania Twojej sprawy
    dalej, gdyż najpierw powinieneś zgłosić sprzedawcy odstąpienie od umowy
    i poprosić o zwrot pieniędzy. Dopiero w sytuacji braku odpowiedzi ze strony
    firmy, możesz wystąpić do banku o interwencję.