  • Data: 2023-05-17 10:42:40
    Temat: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 17 maja 2023 o 06:29:07 UTC+2 cef napisał(a):

    > Prawdę mówiąc dwa razy w życiu korzystałem z takiej
    > procedury i nie wiem czym to się szczególnym charakteryzuje - nawet nie
    > do końca
    > mogło być chargebackiem, bo raz było terminie a raz o nic nawet nie pytali,
    > więc pewnie w systemie coś się zawiesiło z obciążeniami.

    Rozwiniesz troszkę opis tych doświadczeń?
    Ja miałem raz, niedawno - jakieś sondujące (choć być może subskrypcja) internetowe
    10$ w amazonie na debetówce IKA - akurat łatwe do zrobienia, bo amazon (chyba) wciąż
    nie wymaga CVC, a debilny alior numeruje karty po kolei, przez co łatwo zgadnąć datę
    ważności - i jeszcze ich nie wznawia, tylko po 4 latach daje nowe - z nowym numerem,
    też po kolei, i zapewne z datą ważności jak po sznurku.
    Ciekawe czy coś zmienią po mojej reklamacji - wątpię bardzo (odpusali, że nie mogą
    powiedzieć), ale sprawdzę po wakacjach.