  • 71. Data: 2022-04-25 11:46:39
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 11:14, _Master_ pisze:

    > Zejdź na ziemię człowieku bo na razie dryfujesz na romulańskiej
    > asteroidzie ;-)

    Jakiś konkret na tej ziemi?
    Czy tylko lament?

  • 72. Data: 2022-04-25 12:16:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Apr 2022 15:01:21 +0200, w <62654a23$0$465$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Totalna zmowa cenowa obowiązuje od wielu lat i jest usankcjonowana
    > prawnie przez Wibor.
    >
    > Na żadnym innym rynku nie ma takiego SKURWYSYŃSTWA.
    >
    > A gdyby ktoś próbował to sypałyby się gromy w Polsce i w UE A TSUE
    > DARŁOBY SIĘ WNIEBOGŁOSY ;-)

    Patrz, a w innych krajach można to zmienić i nikt się nie wtrąca.
    Swoje fobie lecz, a nie uzewnętrzniaj.

  • 73. Data: 2022-04-25 12:19:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Apr 2022 15:04:29 +0200, w <62654adf$0$468$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ale po paru miesiącach zaczynają mówić to samo co Konfederat i
    > przywłaszczają sobie mądrość i wszystkie cnoty niewieście ;-)

    Serio tak wszyscy zaczynają płakać i lamentować jak czopki z Konfy?

  • 74. Data: 2022-04-25 12:20:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Apr 2022 11:46:15 +0200, w <62666de8$0$497$65785112@news.neostrada.pl>,
    cef <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Widzę, że nie potrafisz napisać nic konkretnego, tylko zawodzenie.

    A mówiłem, że każda próba edukacji jest skazana na niepowodzenie?
    Przecież jego IQ nagle nie wzrośnie 2x...

  • 75. Data: 2022-04-25 12:35:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Apr 2022 12:20:41 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A mówiłem, że każda próba edukacji jest skazana na niepowodzenie?
    > Przecież jego IQ nagle nie wzrośnie 2x...

    Co z tego, jeśli nawet wzrośnie o nawet większy czynnik, skoro mnożenie
    dowolnej liczby przez zero nic nie zmieni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2022-04-25 14:52:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 11:46, cef pisze:
    > Widzę, że nie potrafisz napisać nic konkretnego, tylko zawodzenie.

    Widzę że celowo udajesz że nie rozumiesz 3 zdań.

    I kto tu ZAWODZI?

    Włącz tvn24

  • 77. Data: 2022-04-25 14:55:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    UWAGA!

    Ja wiem co będzie.

    Za kilka dni będzie na tej grupie WIELKI LAMENT jak to opresyjne
    pisowskie państwo nakłada kolejne podatki na banki a banki jak to banki
    zwalą to wszystko na klientów ;-)

    kolejny ARMAGEDON polskiego systemu bankowego ;-)

  • 78. Data: 2022-04-25 14:57:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 12:19, r...@k...pl pisze:
    > Serio tak wszyscy zaczynają płakać i lamentować jak czopki z Konfy?

    Jeśli nie potrafisz zrozumieć 3 zdań popartych argumentami i widzisz
    tylko płacz i lament to powinieneś mieć zabrana prawa wyborcze.

    Robisz krzywdę nie tylko sobie ale też innym.

  • 79. Data: 2022-04-25 15:02:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 14:52, _Master_ pisze:

    > Widzę że celowo udajesz że nie rozumiesz 3 zdań.

    Napisz jakieś jedno chociaż z sensem.
    (najlepiej w trybie oznajmującym, bo domyślanie się sensu z emocjonalnych
    równoważników, to zostawiam osobnikom na Twoim poziomie)

    > Włącz tvn24

    Pozwól, że sam będę decydował co oglądam w TV i kiedy.
    Jak jest jakiś ciekawy materiał, to podlinkuj.

  • 80. Data: 2022-04-25 15:21:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 15:02, cef pisze:
    > Napisz jakieś jedno chociaż z sensem.

    No geniusz. Zaiste geniusz. Nic nie zrozumiał.

    To nawet lewackie mendy wiedzą o co chodzi ;)