  • 1. Data: 2022-04-18 09:56:23
    Temat: Oprocentowanie depozytów
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    właśnie otrzymałem powiadomienie, że mogę założyć lokatę na 2%. Daleko to od wartości
    inflacji, ale w końcu duża część kredytów też jej nie dogania. Czy znacie jakieś
    oferty z wyższym oprocentowaniem?

    Rachunki oszczędnościowe, które mam teraz otwarte to ok 1% pa. Nawet na obligacje
    spojrzałem, ale tak też nic ciekawego, pierwszy rok trzeba dużo stracić aby w
    kolejnych się odnosić do poziomu inflacji.

    2.30% w pierwszym rocznym okresie odsetkowym, w kolejnych rocznych okresach
    odsetkowych: marża 1,00% + inflacja, z wypłatą odsetek co roku.

    Do tego te niekorzystne warunki przy wcześniejszym odkupie.

    MK

    MK

  • 2. Data: 2022-04-18 11:26:52
    Temat: Re: Oprocentowanie depozytów
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 kwietnia 2022 o 09:56:24 UTC+2 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    odsetkowych: marża 1,00% + inflacja, z wypłatą odsetek co roku.

    > Do tego te niekorzystne warunki przy wcześniejszym odkupie.

    Znam fajną piramidę finansową, można wpłacić na 8%, wchodzisz? ;>
    Inna sprawa że te obligacje niewiele się różnią...

  • 3. Data: 2022-04-18 11:39:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Znam fajną piramidę finansową, można wpłacić na 8%, wchodzisz? ;>

    Prawie jak ZUS :-)

  • 4. Data: 2022-04-18 23:26:35
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 18 kwietnia 2022 o 11:26:53 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Znam fajną piramidę finansową, można wpłacić na 8%, wchodzisz? ;>
    > Inna sprawa że te obligacje niewiele się różnią...

    Myślałem, że się znasz na wszystkim, ale jak widzę nie, bo dałeś powód smutnym panom
    żeby ruszyli tyłki :D.

    MK

  • 5. Data: 2022-04-18 23:32:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 kwietnia 2022 o 23:26:36 UTC+2 Mac Ka napisał(a):

    > Myślałem, że się znasz na wszystkim, ale jak widzę nie, bo dałeś powód smutnym
    panom żeby ruszyli tyłki :D.

    Ale to a propos tej piramidy czy obligacji (pożal się boże) ministerstwa finansów? ;>

  • 6. Data: 2022-04-20 00:14:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mac Ka" e...@g...c
    om

    : lokatę na 2%
    : Czy znacie jakieś oferty z wyższym oprocentowaniem?

    - Mega w Alior
    - Profit (miesięcznie tylko jeden przelew z konta za freeko) w Millennium
    - Getin
    - Credit Agricole

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2022-04-20 01:30:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" t3nc83$11om$...@g...aioe.org

    > "Mac Ka" e...@g...c
    om

> [...]

    > - Mega w Alior
    > - Profit (miesięcznie tylko jeden przelew z konta za freeko) w Millennium

    Millennium kolejny raz nie uruchomił Promocji...
    (poprzedni raz był niedawno -- opisałem na Grupie)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2022-04-20 03:03:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" t3ngmr$gml$...@g...aioe.org

    > Millennium kolejny raz nie uruchomił Promocji...
    > (poprzedni raz był niedawno -- opisałem na Grupie)

    Teraz Promocja jest uruchomiona.
    Trudno zgadnąć -- w efekcie reklamacji, czy nie...
    Kilka kwadransów po złożeniu reklamacji Promocja
    nie była uruchomiona -- teraz już jest.

    --