  • 1. Data: 2022-04-11 22:59:17
    Temat: Jednorazówki revolut i subskrypcje
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Mam zagwodkę. Użyłem jednorazówki revoluta, żeby potwerdzić subskrypcję,
    która się będzie przedłużać po jakimś czasie. Usunąłem tę kartę z
    revoluta. Czy jeśli subskrypcja nie zostanie anulowana i serwis będzie
    chciał pobrać opłatę, to może wciąż jakoś obciążyć mojego revoluta?
    Wydawałoby się, że nie.

  • 2. Data: 2022-04-12 09:36:00
    Temat: Re: Jednorazówki revolut i subskrypcje
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 11 kwietnia 2022 o 22:59:53 UTC+2 pueblo napisał(a):
> [...]
    > revoluta. Czy jeśli subskrypcja nie zostanie anulowana i serwis będzie
    > chciał pobrać opłatę, to może wciąż jakoś obciążyć mojego revoluta?

    No to masz odwrotny problem niż obrotna część społeczeństwa, która zakładała
    próbne konta na netflixie (2 tygodnie za darmo) na numery rewolwerowych jednorazówek
    i potem sprzedawała loginy/hasła za drobną opłatą ;>

    Zaś w temacie - z subskrypcjami jest inaczej niż ze "zwykłym" płaceniem".
    A kartę można obciążyć zawsze, od jej "narodzenia" do na wieki wieków, nawet po jej
    "śmierci".
    Różnica jest tylko w tym, które transakcje można reklamować.

    Ciekawe swoją drogą, kiedy się skończą numery kart (pytanie tego samego typu, jak
    rozmyślanie o zbliżającym się 2031 roku...).
    A właściwie to się skończyły, MC, który dostał dwa razy mniej numerów niż visa (visa
    wszystkie zaczynające się na 4, a MC tylko połowę zaczynających się na 5 - czyli
    bodajże od 55 do 59), jakiś czas temu dostał nową pulę, chyba połowę numerów
    zaczynających się na 2.
    Ciekawe, czy jest już wydana jakaś karta MC z numeem zaczynającym się od 2 - ja nie
    mam.

  • 3. Data: 2022-04-13 16:21:50
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Dawid Rutkowski, 12 kwi 2022 w
    ups.com
    napisałeś/aś:

> [...]
    > zakładała próbne konta na netflixie (2 tygodnie za darmo) na numery
    > rewolwerowych jednorazówek i potem sprzedawała loginy/hasła za

    A to nie było też włączenie subskrypcji? W znaczeniu, że po jakimś
    okresie miała zostać pobrana opłata? Chyba, że można było wyłączyć
    subskrypcję, a ten okres próbny pozostawał.

> [...]
    > płaceniem". A kartę można obciążyć zawsze, od jej "narodzenia" do na
    > wieki wieków, nawet po jej "śmierci". Różnica jest tylko w tym,

    To jest ciekawe. W każdym razie support revoulta napisał mi, że
    teoretycznie może zostać pobrana opłata, nawet jeśli kartę usunąłem z
    revoluta(co się zgadza z tym co napisałeś). Mają tam opcję zablokowania
    danej subskrypcji. Generalnie dość niejasne.
    To była trochę dziwna sytuacja, bo de facto subskrypcja nie widnieje w
    revolucie w sekcji subskrypcji. Pewnie dlatego, że nie pobrano żadnej
    opłaty. Karta "jednorazowa" nie zniknęła(bo rozumiem, że powinna po
    jednej transakcji zniknąć) tylko ja ją usunąłem.

    > Ciekawe swoją drogą, kiedy się skończą numery kart (pytanie tego
    > samego typu, jak rozmyślanie o zbliżającym się 2031 roku...). A

    Z tego co wcześniej napisałeś i tu wynika, że te numery nie wracają do
    obiegu, jak telefoniczne. Chyba chodziło ci o 2038 - przynajmniej to
    wypluwa google.

  • 4. Data: 2022-04-14 15:51:04
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

> [...]
    > revoluta. Czy jeśli subskrypcja nie zostanie anulowana i serwis będzie
    > chciał pobrać opłatę, to może wciąż jakoś obciążyć mojego revoluta?

    Od dawna używałem jednorazowych kart Revoluta (Disposable virtual), nigdy mi się nie
    przydarzyło aby jakiekolwiek obciążenie pojawiło się po jednokrotnym użyciu karty. Od
    kiedy używałem tych kart nigdy też nie wyłączałem subskrypcji. Subskrypcja po prostu
    wygasała z powodu braku możliwości obciążenia karty, wiec w ogóle bym się tym nie
    przejmował.

    MK

  • 5. Data: 2022-04-14 16:57:29
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Mac Ka, 14 kwi 2022 w
    ups.com
    napisałeś/aś:

    > Od dawna używałem jednorazowych kart Revoluta (Disposable virtual),
    > nigdy mi się nie przydarzyło aby jakiekolwiek obciążenie pojawiło
    > się po jednokrotnym użyciu karty.

    Jak rozumiem, one mają działać tak, że po jednym użyciu znikają same z
    revoluta?

    Dzięki.

  • 6. Data: 2022-04-14 17:21:23
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 14 kwietnia 2022 o 16:57:32 UTC+2 pueblo napisał(a):
    > Witaj Mac Ka, 14 kwi 2022 w

    > Jak rozumiem, one mają działać tak, że po jednym użyciu znikają same z
    > revoluta?

    Dokładnie tak.

    MK