  • 1. Data: 2009-12-17 11:40:00
    Temat: wybor konta osobistego
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Chce zamienic marmurkowe konto w PKO BP na konto z dostepem internetowym.
    Znam konto w ING, Lucas i MBank i mi nie pasuja, wiec moze ktos doradzi
    cos innego.

    1. Moze byc platne, ale nie za duzo.
    2. Dostep przez internet - darmowe lub niedrogie przelewy
    3. Zakladanie lokat/kont oszczednosciowych/antybelkowych przez internet
    (niekoniecznie najwyzszy procent ale w miare sensowny) - im wiecej opcji
    tym lepiej
    4. Konto bedzie malzenskie ;) wiec musi byc sensowna metoda autoryzacji
    dwoch roznych osob, oczywiscie kasa ma byc dostepna dla obu osob, a nie
    dwa osobne konta
    5. Darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow - to koniecznosc, i tylko
    powszechnosc bankomatow PKO BP tak dlugo trzymala mnie w tym banku
    6. Milo widziane darmowe subkonta (choc w tym wypadku uzywam w ING
    rachunkow OKO i sie sprawdzaja)
    7. Serwis internetowy niezawodny i ergonomiczny (Polbank odpada...)
    8. Mile widziana internetowosc 24h/dobe, a nie tak jak ING ze online to
    on jest tylko 8-18 w dni robocze, i po tym czasie nawet przelewy
    wewnetrzne nie chodza, telefonu sie nie doladuje ani za towar w sklepie
    netowym nie zaplaci.

    W sumie to moze ktos poda liste banakow z darmowymi wyplatami z
    dowolnych bankomatow i bedzie z gorki
    Marx

  • 2. Data: 2009-12-17 12:10:32
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W sumie to moze ktos poda liste banakow z darmowymi wyplatami z
    > dowolnych bankomatow i bedzie z gorki
    > Marx
    Multibank - konto Aquarius w taryfie Intensive, spełnia wszystkie
    wymagania, jeżeli załapiecie się na zwolnienie z opłaty miesięcznej
    (tanio nie jest) to bedzie idealne konto dla Was

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-12-17 12:45:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:40:00 +0100, Marx napisał(a):

    > W sumie to moze ktos poda liste banakow z darmowymi wyplatami z
    > dowolnych bankomatow i bedzie z gorki Marx

    Tak jak podał RobertS Multi a ja dorzucę jeszcze Alior (od nowego roku
    podwyżki!), dbnet i Nordea.
    Raczej w jednym banku będzie ciężko i musisz wybrać jakąś klubową parę np
    dbnet/eurobank.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-12-17 13:15:43
    Od: Marx <M...@n...com>

    xbartx pisze:

    > Tak jak podał RobertS Multi a ja dorzucę jeszcze Alior (od nowego roku
    > podwyżki!), dbnet i Nordea.

    Alior zniechecil mnei podwyzkami :(
    Obadam w takim razie dbnet i nordea.
    Marx

  • 5. Data: 2009-12-17 13:26:18
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    > Multibank - konto Aquarius w taryfie Intensive, spełnia wszystkie
    > wymagania, jeżeli załapiecie się na zwolnienie z opłaty miesięcznej (tanio
    > nie jest) to bedzie idealne konto dla Was

    Czyli jak sie niespelni warunku to konto jest platne?
    A ktos niedawno mowil, ze sa w Polsce konta 100% darmowe z:
    - darmowym prowadzeniem rachunku,
    - darmowymi wyplatami, wplatami w bankomacie
    - darmowe przelewy
    - darmowy dostep do internetowego konta
    - darmowe wyplaty, wplaty w okienku banku
    - darmowa karta debetowa lub inna ktora mozna korzystac w internecuie,
    sklepach i bankomatach

    I ktos napisal, ze sa banki w Polsce to spelniajace!?! Czyli sa czy nie?
    Aha, nie przyjmuje do wiadomosci czegos takiego jak:
    - darmowe ale po spelnieniu warunkow
    - kilka wyplat w miesicu czy roku za darmo
    - kilka przelewow za darmo
    - karta darmowa po spelnieniu warunkow obrotu.
    Ma byc darmowe bez zadnego warunku. Tak by nawet 0 na koncie i karta w domu
    nieuzywana przez rok nie powodowala debetu.
    Czy znajde taki bank?
    ps.
    Pary, czy trojkaty odpadaja, chce miec jedno konto nie kilka! Moj portfel to
    nie cyrk i zaglerki nie zamierzam w nim urzadzac.

  • 6. Data: 2009-12-17 14:54:55
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Marx wrote:
> [...]
    > to on jest tylko 8-18 w dni robocze, i po tym czasie nawet przelewy
    > wewnetrzne nie chodza, telefonu sie nie doladuje ani za towar w

    Inteligo (PKO BP)
    bezplatne załozenie i prowadzenie - warunek: minimalne srednie
    miesieczne saldo 100 zł, (przy braku wymaganego średniego salda: 5 PLN
    /m-c)
    dostęp www, wap, tel
    darmowe subkonta
    oplata za VE 0,99PLN /m-c
    bezpłatne wznowienie VE
    bezplatna karta kodów
    wydanie nowej VE 1,59 PLN
    Bankomaty PKO BP, Euronet,
    Wypłaty PKO BP, Pocztowy
    wiecej na darmowej infolinii 0 800 121 121
    lub www.inteligo.pl

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 7. Data: 2009-12-17 14:59:26
    Od: Marx <M...@n...com>

    sTav pisze:
    > Inteligo (PKO BP)
    ciekawe czy da sie zmigrowac i zachowac numer konta...
    Marx

  • 8. Data: 2009-12-17 15:02:23
    Od: Marx <M...@n...com>

    A ktos ma iPKO?
    Marx

  • 9. Data: 2009-12-17 15:54:08
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marx <M...@n...com> napisał(a):

    > Witam
    > Chce zamienic marmurkowe konto w PKO BP na konto z dostepem internetowym.
    > Znam konto w ING, Lucas i MBank i mi nie pasuja, wiec moze ktos doradzi
    > cos innego.

    Na pewno wszystkie aspekty spełniłby MultiBank, którego sam używam wspólnie z żoną i
    wszystko
    jest jasne, przejrzyste, a system bankowości internetowej jak dla mnie #1 (a
    korzystałem z: Inteligo,
    Pekao24, Rajfi, WBK, mBank). Tyle że w przypadku darmowych bankomatów, musiałaby to
    być taryfa
    Intensive konta Aquarius, gdzie albo trzymasz 200k pln lub masz wpływy regularne
    12.000 to nie
    płacisz za ten rachunek, inaczej 49,50pln miesięcznie.

    Innym bankiem, mógłby być BZWBK ze swoim kontem prestiż. Kosztuje 15pln miesięcznie i
    wypłata
    z bankomatów za darmo. Jak do nich zadzwonisz i powiesz, że chciałbyś się przenieść z
    innego
    banku, bardzo możliwe, że zwolnią Cię z tej opłaty miesięcznej. Ostatnio dzwonili do
    mnie (a mam u
    nich tylko rachnek w EUR i Mastercarda do niego) oferując bezpłatnie ten rachunek i
    to nie przez
    jakiś tam okres promocyjny, ale na zawsze.

    Moim zdaniem warto też się zastanowić czy faktycznie darmowe bankomaty mają aż tak
    istotną rolę.
    Np w MultiBanku MultiKonto My jest za darmo, a korzystać można z bankomatów: Euronet,

    Multibanku, WBK, ecard i cash4u. Czyli lista całkiem pokaźna. Od czasu do czasu jak
    sie zapłaci te
    5pln prowizji od wypłaty z obcego bankomatu, to i tak może to wyjść dużo taniej, niż
    prowizje dla
    konta, który oferuje bezpłatne bankomaty w całym kraju.

  • 10. Data: 2009-12-17 18:38:22
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    pmlb pisze:

> [...]
    > - darmowe wyplaty, wplaty w okienku banku
    > - darmowa karta debetowa lub inna ktora mozna korzystac w internecuie,

    Takich chyba nie ma- bez pewnych dodatkowych uwag. Pytanie po co Ci
    takie konto, skoro z niego nie korzystasz? Albo korzystasz, i masz za
    free, albo nie korzystasz, i masz tylko wirtualnie (kont 100% darmowych
    tylko wirtualnych jest już sporo).

    Podsumowując- czytać pewnie umiesz i jak chcesz to sam znajdziesz, ale
    są (przynajmniej kilka banków) konta 100% darmowe bez warunków,
    natomiast może im brakować ALBO obsługi kasowej/oddziałowej ALBO
    nieużywana karta debetowa jest płatna.

    Zakładając jednak (naiwnie), że rachunek będzie Ci faktycznie do czegoś
    potrzebny a nie do droczenia się i trollowania, spokojnie uzyskasz
    całkiem darmowe usługi z obsługą kasową, kartą debetową, kredytową i co
    tam sobie wymarzysz :) W dodatku przelew dojdzie w jeden dzień a nie tak
    jak w UK ;) I nie skroją Cię aż tak na kursach za granicą, nie obłożą
    restrykcjami i prowizjami.

    > Pary, czy trojkaty odpadaja, chce miec jedno konto nie kilka! Moj
    > portfel to nie cyrk i zaglerki nie zamierzam w nim urzadzac.

    No tak, napisała osoba posiadająca konto basic z kartą działającą tylko
    w bankomatach w UK :D

    --
    Michał