  • 1. Data: 2009-12-17 10:47:08
    Temat: Alior podwyższa prowizje
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    http://tnij.org/e6w2

    "Bank od 21 grudnia podwyższa opłatę za kartę z 3 do 5 zł miesięcznie. A
    jeśli ktoś ma w banku tylko konto i kartę, a nie przelewa do Aliora
    comiesięcznego wynagrodzenia, ani nie trzyma tam oszczędności, zapłaci za
    kartę jeszcze więcej - aż 9 zł miesięcznie. Dodatkowo każde sprawdzenie
    salda konta w bankomacie ma kosztować złotówkę."

    "Przyznanie lub podwyższenie (a także odnowienie) limitu odnawialnego w
    rachunku osobistym będzie kosztowało nie 1%, ale 1,6%, nie mniej, niż 60
    zł."

    IYIS

  • 2. Data: 2009-12-17 13:09:28
    Temat: Re: Alior podwyższa prowizje
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Gru, 11:47, "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Przyznanie lub podwyższenie (a także odnowienie) limitu odnawialnego w
    > rachunku osobistym będzie kosztowało nie 1%, ale 1,6%, nie mniej, niż 60

    Już było ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-12-17 13:39:41
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > "Przyznanie lub podwyższenie (a także odnowienie) limitu odnawialnego w
    > rachunku osobistym będzie kosztowało nie 1%, ale 1,6%, nie mniej, niż 60

    Bosko:))
    Domyslam sie, ze pies z kulawa noga tam konta nie ma:))) No chyba ze same
    bossy:)
    9zl miesiecznie za to, ze moge wyciagnosc sobie kase z bankomatu czy
    zaplacic w sklepie bezgotowkowo???:)))
    Nizli sa, nie dosc, ze sklep plci prowizje to jeszcze klient banku sie
    doklada:) Czy w polsce wogole ktos uzywa kart? W polsce 90% obrotu powinno
    odbywac sie gotowka, przy takich kosztach obrotu karta!!!!
    Niezle...
    Banki w Polsce musza byc chyba najbogatsze na swiecie:)
    Nie wiem ile osob ma karte w tym konkretnym banku ale biorac srednia, ze
    karta miesiecznie kosztuje ok 3 zl
    Niech tylko 1 000 000 ludzi ma karte (choc pewnie wiecej) to sam zysk z
    faktu wydania karty to 3 000 000 zl!!! wow! A do tego oplata za prowadzenie
    rachunku, kasowanie za przele za wyciaganie gotowki z bankomatu za
    sprawdzenie salda... hehehe niesamowite!
    I ludzie jeszcze sie na to godza i zakladaja konta... Musi byc fajnie robic
    biznesy w Polsce:)
    Szkoda, ze w UK ludzie sa tacy chytrzy i pena od nich niewyciagnie... Nie to
    co w Polsce gdzie kazdy da bo ma:) I nie bedzie robic z siebie dziada to
    da... zaczynam myslec o jakims malym fianansowym biznesie w Polsce:)

  • 4. Data: 2009-12-17 14:31:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pmlb" <p...@d...com> wrote in message

> [...]
    > to co w Polsce gdzie kazdy da bo ma:) I nie bedzie robic z siebie dziada
    > to da... zaczynam myslec o jakims malym fianansowym biznesie w Polsce:)

    Najprawdopodobnie jakis spec przemnozyl ilosc kart x kilka zl podwyzki i sie
    glupi cieszy. Ludzie zaczna masowo zamykac te karty i za pare miesiecy
    bedzie obnizka oplat. Generalnie klienci tego banku to nie emeryci z BKOBP,
    sa mobilni i 'wyjadaja bankowe wisienki', szybko sie pojawili i szybko
    znikna jak oferta bedzie slaba i niekonkurencyjna. Nawet 5zl to juz sporo,
    gdyz mozna juz znalezc lepsze oferty szczegolnie, jak nie robi sie tych
    wyplat ogromna ilosc na miesiac.
    W UK to inna sprawa, podstawowe rzeczy bedac tam masz bezplatne, bankomaty,
    karty, przelewy elektr., ale banki odbijaja to sobie na kursach wymiany
    walut, prowizjach za platnosci bezgotowkowe w innych krajach poza UK,
    wyplatach z bankomatow poza UK. Nie ma tam w standardowej ofercie dla
    pospolstwa rachunkow w roznych walutach ani kart do tych rachunkow, ktore
    omijalyby rozliczanie przez GBP. Wszystko zalezy od punktu widzenia i od
    tego z jakich produktow korzystasz.

  • 5. Data: 2009-12-17 14:44:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 15:31:51 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > Nawet 5zl to juz sporo, gdyz mozna juz znalezc lepsze oferty
    > szczegolnie, jak nie robi sie tych wyplat ogromna ilosc na miesiac.

    No nie tak do końca, bo całkiem pokaźna ilość klientów, prawie 50%, to
    spadochroniarze z HSBC. Czy oni są mobilnymi wyjadaczami wisienek z Ikea
    czas pokaże.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-12-17 14:46:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 05:09:28 -0800, Erazmus napisał(a):

    > Już było ...

    Ale to jest dobre:

    http://zbiodra.wordpress.com/2009/12/17/gw-wydanie-i
    nternetowe/

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-12-17 14:54:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    l...

    > Ale to jest dobre:
    >
    > http://zbiodra.wordpress.com/2009/12/17/gw-wydanie-i
    nternetowe/

    Hahaha, zaraz bez kozery napiszą pińćset!

  • 8. Data: 2009-12-17 14:59:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 17, 3:54 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisa w wiadomo ci grup
    l...

    Juz napisali:
    http://pokazywarka.pl/bm7lta/

  • 9. Data: 2009-12-17 15:04:07
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Gru, 15:46, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ale to jest dobre:
    >
    > http://zbiodra.wordpress.com/2009/12/17/gw-wydanie-i
    nternetowe/

    O co chodzi z tym 400 % ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-12-17 15:11:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 06:59:44 -0800, BK napisał(a):

    internetowe/

    > Juz napisali:
    > http://pokazywarka.pl/bm7lta/

    Ciekawe czy ktoś to przebije ;-)