    From: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Thu, 17 Dec 2009 15:54:08 +0000 (UTC)

    Marx <M...@n...com> napisał(a):

    > Witam
    > Chce zamienic marmurkowe konto w PKO BP na konto z dostepem internetowym.
    > Znam konto w ING, Lucas i MBank i mi nie pasuja, wiec moze ktos doradzi
    > cos innego.

    Na pewno wszystkie aspekty spełniłby MultiBank, którego sam używam wspólnie z żoną i
    wszystko
    jest jasne, przejrzyste, a system bankowości internetowej jak dla mnie #1 (a
    korzystałem z: Inteligo,
    Pekao24, Rajfi, WBK, mBank). Tyle że w przypadku darmowych bankomatów, musiałaby to
    być taryfa
    Intensive konta Aquarius, gdzie albo trzymasz 200k pln lub masz wpływy regularne
    12.000 to nie
    płacisz za ten rachunek, inaczej 49,50pln miesięcznie.

    Innym bankiem, mógłby być BZWBK ze swoim kontem prestiż. Kosztuje 15pln miesięcznie i
    wypłata
    z bankomatów za darmo. Jak do nich zadzwonisz i powiesz, że chciałbyś się przenieść z
    innego
    banku, bardzo możliwe, że zwolnią Cię z tej opłaty miesięcznej. Ostatnio dzwonili do
    mnie (a mam u
    nich tylko rachnek w EUR i Mastercarda do niego) oferując bezpłatnie ten rachunek i
    to nie przez
    jakiś tam okres promocyjny, ale na zawsze.

    Moim zdaniem warto też się zastanowić czy faktycznie darmowe bankomaty mają aż tak
    istotną rolę.
    Np w MultiBanku MultiKonto My jest za darmo, a korzystać można z bankomatów: Euronet,

    Multibanku, WBK, ecard i cash4u. Czyli lista całkiem pokaźna. Od czasu do czasu jak
    sie zapłaci te
    5pln prowizji od wypłaty z obcego bankomatu, to i tak może to wyjść dużo taniej, niż
    prowizje dla
    konta, który oferuje bezpłatne bankomaty w całym kraju.