    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Thu, 17 Dec 2009 15:54:55 +0100

    Marx wrote:
    > Witam
    > Chce zamienic marmurkowe konto w PKO BP na konto z dostepem
    > internetowym. Znam konto w ING, Lucas i MBank i mi nie pasuja, wiec
    > moze ktos doradzi cos innego.
    >
    > 1. Moze byc platne, ale nie za duzo.
    > 2. Dostep przez internet - darmowe lub niedrogie przelewy
    > 3. Zakladanie lokat/kont oszczednosciowych/antybelkowych przez
    > internet (niekoniecznie najwyzszy procent ale w miare sensowny) - im
    > wiecej opcji tym lepiej
    > 4. Konto bedzie malzenskie ;) wiec musi byc sensowna metoda
> [...]

    Inteligo (PKO BP)
    bezplatne załozenie i prowadzenie - warunek: minimalne srednie
    miesieczne saldo 100 zł, (przy braku wymaganego średniego salda: 5 PLN
    /m-c)
    dostęp www, wap, tel
    darmowe subkonta
    oplata za VE 0,99PLN /m-c
    bezpłatne wznowienie VE
    bezplatna karta kodów
    wydanie nowej VE 1,59 PLN
    Bankomaty PKO BP, Euronet,
    Wypłaty PKO BP, Pocztowy
    wiecej na darmowej infolinii 0 800 121 121
    lub www.inteligo.pl

    --
    Pozdrowienia!
    M.