  • 261. Data: 2009-12-21 14:22:06
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Marx <M...@n...com>

    xbartx pisze:

    > No to jeszcze z najnowszych wieści - bank pocztowy:
    >
    > http://www.pocztowy.pl/indywidualni/aktualnosci.html
    ?n=1892

    o, ciekawe...
    Marx

  • 262. Data: 2010-01-20 19:00:22
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
    stary moglbys sobie wybrac inny watek z tym p************
    [/cytat]
    #Marx, przerwałeś akademicką prawie dysputę o angielskim systemie bankowym z wątkami
    pobocznymi skierowanymi na inne kraje Europy Zachodniej i kontynentu amerykańskiego.
    I pomyśleć że wątek zaczynał się tak niewinnie, zacytuję dal tych, którzy tak jak ja
    stracili orientację po przebrnięciu przez te 26 stron: \"Witam
    Chce zamienic marmurkowe konto w PKO BP na konto z dostepem internetowym.
    Znam konto w ING, Lucas i MBank i mi nie pasuja, wiec moze ktos doradzi
    cos innego.\"