  • 1. Data: 2009-12-17 10:50:45
    Temat: Już niedługo nowy bank od Rajfiego
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak już było na grupie, tu i ówdzie, wspominane Rajfi szykuje nowy mbank
    o wymiarze europejskim. Jak myślicie będzie to miało szansę chwycić?
    Patrząc wstecz, to Rajfi raczej do prekursorów nie należy i bardziej jest
    z grupy - płacimy za usługi, które jakiś tam poziom i jakość trzymają.
    Technologicznie, to też mam wrażenie, że są zawsze o dwa lub trzy kroki
    za peletonem a już www we flashu, to jakaś totalna kpina i strzał w
    kolano ;)
    Cóż trzeba będzie poczekać na rozwój wydarzeń i śledzi ewentualnie
    przecieki hłe hłe.

    http://tinyurl.com/rajfi-new-bank
    http://preview.tinyurl.com/rajfi-new-bank

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-12-17 11:27:31
    Temat: Re: Już niedługo nowy bank od Rajfiego
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Gru, 11:50, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Jak już było na grupie, tu i ówdzie, wspominane Rajfi szykuje nowy mbank
    > o wymiarze europejskim. Jak myślicie będzie to miało szansę chwycić?

    Myślę że jest to ruch spóźniony i w Polsce za wiele nie zwojują .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-12-17 12:46:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 03:27:31 -0800, Erazmus napisał(a):

    > Myślę że jest to ruch spóźniony i w Polsce za wiele nie zwojują .

    No niekoniecznie. Bank ma być w krajach ue, więc może przyciągać ofertą
    ciekawszą w skali ue a nie tylko pl. Tak czy siak trzeba czekać na więcej
    szczegółów tudzież przecieków.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-12-17 13:19:42
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 17 Gru, 13:46, xbartx <b...@h...net> wrote:
    [...]

    > No niekoniecznie. Bank ma być w krajach ue, więc może przyciągać ofertą
    > ciekawszą w skali ue a nie tylko pl. Tak czy siak trzeba czekać na więcej
    > szczegółów tudzież przecieków.

    Myślisz, że to nie będize takie flaszowe g.... jak teraz?
    KJ

  • 5. Data: 2009-12-17 13:41:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > No niekoniecznie. Bank ma być w krajach ue, więc może przyciągać ofertą
    > ciekawszą w skali ue a nie tylko pl. Tak czy siak trzeba czekać na więcej
    > szczegółów tudzież przecieków.

    W Polsce brakuje banku, ktory oferowalby konta w roznych panstwach, tak aby
    byly one kontami lokalnymi w danym raju, np. wyjezdzasz, pracujesz w roznych
    krajach i potrzebne sa ci konta lokalne, a taki bank europejski spajalby w
    jednym serwisie takie rachunki z roznych krajow. Cos takiego oferuje chyba
    HSBC ale dla bogatych a i nie wiem jak to dziala faktycznie w roznych
    krajach. Marzy mi sie chyba zbyt duzo, ale moze kiedys taki bank powstanie z
    uniwersalnoscia europejska.

  • 6. Data: 2009-12-17 13:41:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 05:19:42 -0800, kjonca napisał(a):

    > Myślisz, że to nie będize takie flaszowe g.... jak teraz? KJ

    No jeżeli chodzi o techniczne aspekty to chyba to jest pierwszy główny
    punkt programu - wyłączyć natychmiast wyłączyć! :)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-17 15:12:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hgd97l$bar$3@inews.gazeta.pl

    > No niekoniecznie. Bank ma być w krajach ue, więc może przyciągać ofertą
    > ciekawszą w skali ue a nie tylko pl. Tak czy siak trzeba czekać na więcej
    > szczegółów tudzież przecieków.

    Oby nie wystrzeli z równie kiepawą ofertą jak allianz bank, który działa na
    rynku tak jak był by na nim nieobecny... No ale nic, czekamy.

  • 8. Data: 2009-12-17 17:40:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > No niekoniecznie. Bank ma być w krajach ue, więc może przyciągać ofertą
    > ciekawszą w skali ue a nie tylko pl. Tak czy siak trzeba czekać na więcej
    > szczegółów tudzież przecieków.

    Ale w PL to raczej nie bardzo. mBank jest dobrze znany i ma wszystko
    darmowe. To jak przebić takie coś ? Dopłacać klientom ? Pewnie jest to
    jakieś rozwiązanie ale biznes z tego żaden :)

    Zwłaszcza, że inne banki mają ofertę czasami ciekawszą niż mBank, a do
    tego też prawie wszystko darmowe lub za symboliczną opłatę.

    IMO rynek bankowy w Polsce i tak jest już przesycony.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-12-17 19:54:31
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    Nie wiem czy ktoś wie na jakim poziomie jest np austriacka bankowość elektroniczna, a
    na jakim
    polska. W przypadku bankowości elektronicznej, moglibyśmy być chyba światowym liderem
    (usługi typu
    przelewy przez SMS; błyskawiczne przelewy z rachunku na rachunek w ramach tego samego
    banku;
    podgląd blokad na rachunku / karcie w trybie rzeczywistym itp). Nie da się tego
    powiedzieć o innych
    dziedzinach, ale bankowość elektroniczną Polska ma na najwyższym poziomie...

    Dla przykładu, w Raiffeisen austriackim przelew z rachunku oszczędnościowego na
    główny trwa jeden
    dzień. Więc jeśli tak ma wyglądać ten ich nowy online banking, to powinni się dobrze
    zastanowić.

  • 10. Data: 2009-12-18 09:32:09
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    > Technologicznie, to też mam wrażenie, Że są… zawsze o dwa lub trzy kroki
    > za peletonem a już www we flashu, to jakaś› totalna kpina i strzał‚ w
    > kolano ;)

    Zgadzam się, ale czasem potrafią mile zaskoczyć tak jak tutaj:
    http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=124947