  • 71. Data: 2019-06-23 15:22:58
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 00:45:04 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > Raczej lotności, bo rzeczywiście wypłaty zabraknie komuś tak "sprytnemu", że myśli,
    że to musi być z wypłaty (zabraknie nie z powodu liczby banków, a wysokości wypłaty -
    czy też raczej niskości, adekwatnej do umiejętności).
    > Póki co tylko nest coś o wypłacie bredzi - dlatego zlewam ich marne promo.

    akurat wiecej o "wynagrodzeniu" wspomina, tylko nie bardzo potem
    respektuje.

    > Biedny jest biedny, bo wyśmieje, a bogaty jest bogaty, bo się załapie.

    Od tych kilkuset zl biedny sie nie zrobi bogaty ...

    J.

  • 72. Data: 2019-06-23 15:47:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-23 o 12:24, RobertS pisze:
    > nie ma takiego warunku, masz przelać 200 zł, tytuł dowolny

    I to jest śmieszne/ciekawe ;-)
    Może takie ciągłe przelewanie z pustego w próżne jest na rękę
    banksterom? Wszak czas przebywania pieniędzy w "czarnej dziurze przelewu
    bankowego" jest jak na XXI wiek kosmicznie WIELKI ;-)

  • 73. Data: 2019-06-23 20:20:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 15:47:36 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > banksterom? Wszak czas przebywania pieniędzy w "czarnej dziurze przelewu
    > bankowego" jest jak na XXI wiek kosmicznie WIELKI ;-)

    Tu IMO nie o ten czas przelewu chodzi, tylko licza, ze pieniadze
    dluzej na koncie poleza.
    A maja racje, przeciez ich zaraz nie wyplacisz.

    No ale zeby promowac przelewy wychodzace ?
    Licza na to, ze w przyszlosci beda platne ?

    J.

  • 74. Data: 2019-06-23 20:53:59
    Od: ń <...@...n>

    Za mieszkanie w bloku trudno zapłacić kartą.

    -----

  • 75. Data: 2019-06-23 21:56:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Po promocji zamykasz.
    > Niestety na wykluczenie mieszkańców wsi w bankach, w których umowę można zawrzeć
    przez kuriera/przelew, ale rozwiązać tylko listem lub w odziale, nic nie poradzę,
    trzeba to sobie sprawdzić wcześniej - jedyne, gdzie się sprawdza Twoje "nie ma nic za
    darmo".

    Mieszkańcy wsi mają pewnie telefony i mogą sobie przez Infolinię konto
    zamknąć.

  • 76. Data: 2019-06-23 22:01:54
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > nie ma takiego warunku, masz przelać 200 zł, tytuł dowolny

    Czyli chcą minimalnego wpływu na konto 200 zł, a trzeba wypłacić 2x200 zł.
    Jaki to Bank?, bo nie chce mi sie wracać i szukać.

  • 77. Data: 2019-06-23 22:35:08
    Od: z <...@...pl>

    Marketingowców nie zrozumiesz. Od wielu lat mają w dupie stałych
    długoletnich klientów a dopieszczają nowych.
    Jakby od mieszania herbata była słodsza :-)

  • 78. Data: 2019-06-23 22:36:46
    Od: z <...@...pl>

    Zamykanie konta przez infolinię? Animko! Bój się Boga! :-)

  • 79. Data: 2019-06-23 23:13:28
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-23 o 22:36, z pisze:
    > Zamykanie konta przez infolinię? Animko! Bój się Boga! :-)

    Jedno konto parę lat temu tak zamknęłam. Miałam niedaleko do Banku, ale
    nie chciało mi się tam jechać, więc zadzwoniłam.
    Telefonicznie zweryfikują (każdy ma chyba swój kod PIN czterocyfrowy) i
    zamykają konto.

    --
    animka

  • 80. Data: 2019-06-24 18:22:06

    W dniu 2019-06-23 o 23:13, Animka pisze:
> [...]
    > nie chciało mi się tam jechać, więc zadzwoniłam.
    > Telefonicznie zweryfikują (każdy ma chyba swój kod PIN czterocyfrowy) i

    Teoretycznie tak ale poczytaj archiwum jak to komuś latami wisiały
    grosze na zamkniętym koncie których nie można było wysłać/wypłacić bo za
    drogo dla banku i powodowały comiesięczne zadłużenie za obsługę konta.
    Wyobrażasz sobie zdziwienie klienta że ma dług kilkaset złotych?

    Dlatego... Na papierze z podpisem i pieczątką ;-)