  • 51. Data: 2005-01-30 13:30:02
    Temat: Re: przelew
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik szastox napisał:

    > wiesz co, chyba masz problem z nadinterpretacja... w ktorym miejscu
    > napisalem ze "przejadlbym" kase?
    >
    > moze zamiast wypisywania bzdur zastanow sie nad tym, co piszesz

    Nie chce mi sie grzebac w starych postach. Ale napisales cos w stylu:
    zastanowilbym sie, czy ewentualne korzysci (z przejedzenia cudzej
    wlasnosci) przewyzsza straty (zwiazane z przyszla koniecznoscia oddania
    cudzej wlasnosci). Jesli ktos sie w ten sposob zastanawia to znaczy, ze
    jest nieuczciwy. Oczywiscie chodzi o przypadek opisywany w tym watku.

    Bartol

  • 52. Data: 2005-01-30 14:04:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > w ktorym miejscu napisalem ze zastanawiam sie nad tym czy oddac czy
    > nie?! napisalem o WYDAWANIU a nie oddawaniu, jesli nie widzisz roznicy
    > to w ogole nie powinienes sie odzywac...

    OK. Masz racje. Przepraszam.

    Bartol

  • 53. Data: 2005-01-30 14:29:17
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 29 Jan 2005 21:16:28 +0100, w <ctgr6l$nk5$1@nemesis.news.tpi.pl>, "szafi"
    <s...@o...pl> napisał(-a):

    > gdyby na twoim koncie niechcacy wyladowalo hmmm np. 12.000 pln i wiedzial
    > bys ze jest to kasa duzej korporacji....
    > tez napisal bys oczywiscie.

    Zapewniam ciebie, że -- wbrew temu co piszesz -- nie wszyscy Polacy to
    złodzieje.

  • 54. Data: 2005-01-30 14:34:16
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    Zapewniam ciebie, że -- wbrew temu co piszesz -- nie wszyscy Polacy to
    złodzieje.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    gdzie napisalem ze wszyscy polacy to zlodzieje ?

  • 55. Data: 2005-01-30 14:35:34
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > pewnie rotflujesz w swojej trollowej jaskini patrząc jak chłopaki biorą
    > się za łby :))

    no tak oczywiscie :)

  • 56. Data: 2005-01-30 14:44:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 30 Jan 2005 15:34:16 +0100, w <ctira7$nk6$1@atlantis.news.tpi.pl>, "szafi"
    <s...@o...pl> napisał(-a):

    > Zapewniam ciebie, że -- wbrew temu co piszesz -- nie wszyscy Polacy to
    > złodzieje.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >

    > gdzie napisalem ze wszyscy polacy to zlodzieje ?

    W poprzednim poście:
    > gdyby na twoim koncie niechcacy wyladowalo hmmm np. 12.000 pln i wiedzial
    > bys ze jest to kasa duzej korporacji....
    > tez napisal bys oczywiscie.

    Napisałeś, że każdy _oczywiście_ spożytkowałby. No więc zawiadamiam, że nie
    "oczywiście" każdy. Chyba że zakładasz iż każdy Polak to złodziej.

  • 57. Data: 2005-01-30 15:00:06
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    kazdy jest dobry w gadaniu, ciekawe co by sie dzialo... gdyby przyszlo "co
    do czego" :)

  • 58. Data: 2005-01-30 15:07:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik szafi napisał:

    > kazdy jest dobry w gadaniu, ciekawe co by sie dzialo... gdyby przyszlo "co
    > do czego" :)

    Spadaj bandyto. To ze Ty jestes zlodziejem nie znaczy, ze wszyscy inni
    kradna.

    Bartol

  • 59. Data: 2005-01-30 15:12:16
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *szafi*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    http://tiny.pl/bck

  • 60. Data: 2005-01-30 15:12:55
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > Spadaj bandyto. To ze Ty jestes zlodziejem nie znaczy, ze wszyscy inni
    > kradna.

    no ladnie teraz mnie od zlodzieji wyzywaja... :)

    puki co nikt mnie nie prosil o oddanie, wiec zlodziejem nie jestem.